۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶

پنجره نقل و انتقالات باز می‌شود؛

کالدرون تاییدیه نهایی را داد/ رفع محرومیت پرسپولیس تا ساعاتی دیگر

کالدرون تاییدیه نهایی را داد/ رفع محرومیت پرسپولیس تا ساعاتی دیگر

با تایید پرداخت تمام بدهی «گابریل کالدرون» سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات در آستانه برطرف شدن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس توانست تأیید واریزی نهایی مربوط به طلب گابریل کالدرون را از وکیل این سرمربی آرژانتینی دریافت کند تا به طور رسمی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود.

باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان توانست طلب ۵۹۰ هزار دلاری کالدرون با سود دو سال تأخیر در پرداخت پول (سالانه پنج درصد از ارزش پول) و بدهی ۹۵ هزار دلاری با سود سالیانه ۵ درصد را به طور کامل واریز کند.

وکیل گابریل کالدرون نیز با ارسال نامه به فیفا پرداختی‌های پرسپولیس را تأیید کرد.

بنابراین باشگاه پرسپولیس از این پس و با تایید نهایی فیفا، مشکلی برای استفاده از بازیکنان تاجیکستانی یا جذب بازیکنان جدید نخواهد داشت.

همچنین سید مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر به سایت باشگاه گفت: سرانجام پس از فراز و نشیب‌های گوناگون وکیل کالدرون دقایقی پیش (بعدازظهر امروز دوشنبه) تایید کرد که کل ‌مطالبات این مربی را دریافت کرده است.

وی گفت: تنها تاییدیه ۴۵ هزار دلار از طلب کالدرون مانده بود که آن هم امروز به حساب وی نشست و وکیل این مربی آرژانتینی این موضوع را تایید کرد.

صدری ادامه داد: پس از این تاییدیه، هم ما و هم وکیل کالدرون طی نامه‌ای به فیفا خواستار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس شدیم که ان‌شاءالله تا ساعاتی دیگر پنجره باز می‌شود.

کد خبر 5380107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha