۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶

فرماندار بهارستان خبر داد؛

تزریق ۶۳۱هزار دُز واکسن در بهارستان/۱۹پایگاه واکسیناسیون فعال است

تزریق ۶۳۱هزار دُز واکسن در بهارستان/۱۹پایگاه واکسیناسیون فعال است

بهارستان- فرماندار بهارستان از تزریق ۶۳۱ هزار دُز واکسن در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به مشاهده ویروس اُمیکرون و تاکید بر تزریق واکسن، ۱۹ پایگاه‌ واکسیناسیون در بهارستان فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نوحی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، از تزریق ۶۳۱ هزار دُز واکسن کرونا در بهارستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به مشاهده ویروس اُمیکرون و تاکید بر تزریق واکسن، پایگاه‌های واکسیناسیون فعال هستند.

فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه تزریق واکسن در ۱۹ پایگاه در بهارستان انجام می‌شود گفت: یک اتوبوس سیار نیز برای امر واکسیناسیون در شهرستان در نظر گرفته شده و هم اکنون واجدین شرایط بالای ۱۸ سال برای دریافت دُز سوم می‌توانند به مراکز مراجعه کنند.

نوحی با بیان اینکه از ۶۳۱ هزار دُز واکسن تزریق شده در بهارستان تعداد ۳۳۵ هزار نفر دُز اول و ۲۸۹ هزار دُز نفر دوم را تزریق کرده‌اند عنوان داشت: ۶ هزار نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: افراد بالای ۱۸ سال که سه ماه از تاریخ دریافت دُز دوم آنها گذشته است می‌توانند با مراجعه به ۲۰ مرکز تزریق واکسن، دُز سوم را دریافت نمایند.

کد خبر 5380684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha