۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۰

مسئول مجمع جهادگران بسیج اردبیل:

لزوم ایجاد شبکه جهادی در اردبیل/سازندگی ها هدفمند باشد

لزوم ایجاد شبکه جهادی در اردبیل/سازندگی ها هدفمند باشد

اردبیل-مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: در راستای ایجاد شبکه جهادی و سیاست گذاری اثر بخش در حرکت‌های جهادی، انتخابات شوراهای جهادی بسیج در شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اصلانی زاویه بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در راستای شبکه سازی جهادی و برنامه ریزی اثر بخش برای توسعه کمی و کیفی حرکت‌های جهادی، انتخابات شوراهای جهادی در ۱۲ ناحیه استان اردبیل برگزار شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات ۵ نفر از اعضای حقیقی شوراهای جهادی نواحی متشکل از سرگروه‌های جهادی بعد از فرایند انتخابات و با رأی مسئولین گروه‌های جهادی نواحی تعیین شدند.

مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد: در پیام ۹ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی، به برقراری ارتباط بین گروه‌های جهادی، تاکید شده است و شوراهای جهادی بستری برای ایجاد ارتباط و شبکه سازی بین گروه‌های جهادی نواحی می‌باشد.

لزوم ایجاد شبکه جهادی در اردبیل/سازندگی ها هدفمند باشد

شوراها و مجامع جهادی بدنه مردمی و بازوی مشورتی بسیج سازندگی

اصلانی افزود: بهره مندی از نظرات صاحب نظران جهادی و احصای مسائل و مشکلات موجود و اولویت بندی و مطالبه آن‌ها از جمله ظرفیت‌های شوراهای جهادی است که می‌تواند در مسیر حرکت‌های جهادی مؤثر واقع شود.

وی گفت: شوراها و مجامع جهادی بدنه مردمی و بازوی مشورتی بسیج سازندگی هستند که به دنبال سیاست گذاری و ارائه پیشنهادات و راهکارها برای تحقق پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی هستند.

مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل عنوان کرد: با حضور شوراهای جهادی نواحی استان طی برگزاری انتخابات، اعضای مجمع جهادگران استان نیز مشخص خواهد شد و فعالیت مجمع جدید استانی نیز شروع می‌شود.

لزوم ایجاد شبکه جهادی در اردبیل/سازندگی ها هدفمند باشد

حرکت‌های جهادی نقطه امیدبخش در مناطق محروم

اصلانی با اشاره به ثبت ۲ هزار گروه جهادی از استان اردبیل در سامانه اطلس جهادی، افزود: کیفی سازی حرکت‌های جهادی و تلاش برای توانمند سازی گروه‌های جهادی استان از جمله برنامه‌های اولویت دار مجمع جهادگران است.

وی گفت: گروه‌های جهادی بسیج علمداران خدمت صادقانه و بی منت به مردم و نقطه روشن و امیدبخش در مناطق محروم هستند که در خط مقدم خدمت رسانی به مردم می‌باشند.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل "ما می‌توانیم"عامل پیشرفت و عزت کشور است و بدون شک روحیه و عمل جهادی نیاز امروز کشور در عرصه‌های مختلف است‌.

کد خبر 5380903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha