۳ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۵

امام جمعه موقت گیلانغرب:

دولت سیزدهم برای کنترل تورم و گرانی کالاهای اساسی تلاش کند

دولت سیزدهم برای کنترل تورم و گرانی کالاهای اساسی تلاش کند

کرمانشاه- امام جمعه موقت گیلانغرب با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم، گفت: دولت سیزدهم برای کنترل تورم و گرانی کالاهای اساسی و بهبود معیشت مردم تلاش کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن میرویسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع گیلانغرب برگزار شد با اشاره به تهدید رژیم صهیونیستی برعلیه ایران، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی اکنون در شرایطی نیست که نه تنها ایران بلکه حتی جبهه مقاومت لبنان و سوریه و غزه را تهدید کند چرا که بعد هر اقدامی باید تا چند هفته تمام امکانات خود را در حالت آماده باش و اضطرار قرار دهد.

وی افزود: توصیه ما به سران رژیم صهیونیستی یادگیری شنا در آب‌های آزاد است زیرا که به زودی زمین و هوا را برای آنان ناامن می‌شود و تنها راه فرار برای صهیونیست‌ها از طریق دریا است.

امام جمعه موقت گیلانغرب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب طی سال‌های گذشته به سران رژیم صهیونیستی فرمودند اگر غلطی از شما سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

میرویسی با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) در آب‌های خلیج فارس، بیان کرد: رزمایش پیامبر اعظم (ص) در بالاترین سطح تهاجمی در خلیج فارس به اجرا در آمد و پیامی که از آن مخابره شد این بود که اگر کوچک‌ترین تهاجمی علیه جمهوری اسلامی صورت بگیرد قبل از هر چیز مبدا آن مورد هدف ایران خواهد بود.

وی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم، خاطر نشان کرد: عملکرد دولت سیزدهم در برخی زمینه‌ها از جمله کنترل بیماری و واکسیناسیون کرونا و روابط سازنده با همسایگان موفق بوده اما در برخی حوزه‌ها از جمله بورس، خودرو، کنترل بازار و گرانی‌ها عملکرد مطلوبی نداشته و امید است در ماه‌های آینده تورم مهار و بخشی از نگرانی‌های مردم مرتفع شود.

امام جمعه موقت گیلانغرب همچنین با اشاره به تأخیر در انتخاب استاندار کرمانشاه، گفت: اگر این تأخیر به علت انتخاب استانداری کارکشته، مجرب، مخلص، جهادی و انقلابی باشد و استانی را که در آمار فلاکت و بیکاری رتبه‌های اول کشور را دارد از این وضع خارج کند، پذیرفتنی است اما اگر غیر از این باشد، قابل پذیرش نیست.

میرویسی تصریح کرد: کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی و هشت سال خط مقدم جنگ تحمیلی بوده و شایسته است وضعیت آن مورد توجه دولت سیزدهم قرار گیرد.

کد خبر 5383075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha