۵ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰

امام جمعه خارگ:

نگرش ناصحیح نسبت به جزیره خارگ تغییر یابد

نگرش ناصحیح نسبت به جزیره خارگ تغییر یابد

بوشهر- امام جمعه خارگ با بیان اینکه باید نگرش ناصحیح نسبت به این جزیره تغییر یابد گفت: فصل آشتی شروع شده و تمامی ارکان خارگ از این ظرفیت به وجود آمده استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی کمالی صبح یکشنبه در نشست مدیران ارشد خارگ با بخشدار ویژه این جزیره اظهار داشت: خارگ مشهد شهیدان است، روز به روز این جزیره یادآور مقاومت و ایستادگی است.

وی افزود: برنامه ریزی مناسب و دقیق سبب توسعه پایدار جزیره خارگ خواهد و برنامه ریزی و تدوین اهداف در رأس امور اجرایی قرار گیرد.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: باید نگرش ناصحیح نسبت به این جزیره تغییر یابد، فصل آشتی به وجود آمده و تمامی ارکان خارگ از این ظرفیت به وجود آمده استفاده کنند.

ضرورت ورود تخصصی و کارشناسی به مسائل و مشکلات

بخشدار ویژه خارگ در این نشست اظهار داشت: بی تردید همه ی ما نسبت به آرامش و آسایش مردم شریف میهن اسلامی به ویژه در جزیره خارگ نقش داریم و اینجانب نیز بر خود وظیفه می دانم تا آنچه را در توان دارم در سایه هم افزایی، هم اندیشی و همراهی در آزمون الهی خدمت به مردم به کار گیرم.

محمد رضا دشتی زاده افزود: ورود تخصصی و کارشناسی به مسائل و مشکلات و به کار گیری تمام ظرفیت‌ها به نفع مردم با حضور در میدان عمل مسیری خواهد بود که می‌تواند زمینه ساز رفع مشکلات و هموارساز مسیر توسعه خارگ باشد.

وی تصریح کرد: از تمامی ظرفیت نخبگان بومی جزیره خارگ برای هم اندیشی و هم افزایی جهت برون رفت از مشکلات جزیره استفاده خواهد شد، نگاه به رفع مشکلات جزیره به صورت تخصصی و زیر ساختی خواهد بود.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: فرماندار شهرستان بوشهر نگاه ویژه ای برای رفع مشکلات جزیره خارگ دارد و از همین رو به زودی و میدانی برای رفع مشکلات با مدیران کل استان به جزیره سفر خواهد کرد.

مردم محوری سرلوحه همه امور

فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ نیز در این نشست اظهار داشت: اهالی صبور جزیره خارگ شایسته دریافت بهترین خدمات هستند، هر چقدر به این اهالی صبور خدمت شود، باز هم کم است.

سرهنگ سیروس حیاتی افزود: مردم محوری در تمام ابعاد نظام مقدس جمهوری اسلامی، مهمترین چشم اندازی است که بایستی سرلوحه امور قرار گیرد. پیوند مردم و دستگاه‌ها به ویژه دولت می‌تواند نقطه عطف تحولاتی باشد که به بهبود و تسهیل امر خدمت رسانی به شهروندان منجر می‌شود.

وی تصریح کرد: خارگ با توجه به ویژگی و موقعیت خاص خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مسائل آن نیز باید به طور ویژه نیز دنبال شود.

کد خبر 5384330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha