عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین:

رابطه حماس با ایران از تصمیم راهبردی یکپارچه و ثابت برخوردار است

 رابطه حماس با ایران از تصمیم راهبردی یکپارچه و ثابت برخوردار است

یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که این جنبش برای رابطه با ایران، از یک تصمیم راهبردی یکپارچه و ثابت برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که این جنبش برای رابطه با ایران از یک تصمیم راهبردی یکپارچه و ثابت برخوردار است.

بر اساس این گزارش، «زاهر جبارین» در بخشی دیگر از سخنانش تاکید کرد: عملیات اسیر گرفتن نظامیان صهیونیست یک راهبرد است و دستگاه‌هایی در حماس هستند که شبانه روز برای انجام یک قرارداد قهرمانانه برای تبادل اسرا تلاش می‌کنند.

وی افزود: ما این پیام را ابلاغ کرده‌ایم که اجازه نخواهیم داد نبرد اسرای مرد و زن فلسطینی، داخل اسارت و دیوارهای زندان‌های رژیم صهیونیستی باقی بماند.

این عضو دفتر سیاسی حماس درباره برگزاری انتخابات در فلسطین هم گفت: ما آماده انتخابات هستیم و اگر فتح در این انتخابات پیروز شود زمام امور را تحویل آنها خواهیم داد و کاری که آنها با ما زمان پیروزی در انتخابات کردند انجام نخواهیم داد.

جبارین تاکید کرد: ما یک نقشه راه داریم و آماده‌ایم که به هرگونه روند آشتی فلسطینی بر اساس اصول ملی و بدون شروط آمریکایی یا اسرائیلی بازگردیم.

کد خبر 5385787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha