۸ دی ۱۴۰۰، ۰:۲۱

در جمع خبرنگاران؛

ویژه برنامه های «روایت حبیب» در جنوب شرق استان تهران تشریح شد

ویژه برنامه های «روایت حبیب» در جنوب شرق استان تهران تشریح شد

پیشوا- رئیس حوزه هنری جنوب شرق استان تهران ویژه برنامه های «روایت حبیب» در جنوب شرق استان تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قاسمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری کاروان هنری «روایت حبیب» ویژه برنامه سردار سلیمانی طی سخنانی گفت: کاروان هنری «راویان حبیب» نهم تا یازدهم دی ماه ۱۴۰۰ در جنوب شرق استان تهران برگزار می‌شود و طی آن ۵۰ الی ۶۰ هنرمند درجه یک کشور و نیز هنرمندان جنوب شرق استان تهران در این منطقه حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: اولین برنامه روز پنجشنبه ۹ دی ماه روبروی مسجد جامع قرچک اجرا خواهد شد و پس از آن ساعت ۹:۳۰ تجمع ۹ دی در قرچک برگزار خواهد شد و هم زمان با این برنامه گرامیداشت شهید «حسن ایرلو» نیز برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری جنوب شرق استان تهران گفت: ساعت ۱۵ روز پنجشنبه سردیس سردار سلیمانی در صحن امامزاده جعفر (ع) نیز رونمایی می‌شود، ساعت ۱۸ روز پنجشنبه به رویداد هنری دیگر به همراه گرامیداشت شهدای ۱۰ دی ۵۷ در سالن شهید «گلعباسی» ورامین برگزار می‌شود، محتوای برنامه هنری که در قرچک و ورامین برگزار می‌شود، سرود، نقالی، حماسه خوانی، نمایش، نماهنگ و شعر است، که توسط هنرمندان درجه یک کشور و استانی رقم خواهد خورد.

وی گفت: ۱۰ صبح روز جمعه ۱۰ دی در مقبره شهدای گمنام جوادآباد برنامه خواهیم داشت و ساعت ۱۳ روز جمعه و بعد از نماز جمعه افتتاح نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی در ساختمان حوزه هنری، کنار صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) را خواهیم داشت، که تا حدوداً ۲۷ دی ماه و روز شهادت امام زاده جعفر (ع) این نمایشگاه برپا خواهد بود.

قاسمی اضافه کرد: ساعت ۱۵ روز جمعه نیز برنامه «روایت حبیب» در جلیل آباد برگزار می‌شود.

وی گفت: ویژه‌ترین برنامه «روایت حبیب» با عنوان «شب خاطر» شنبه، بعد از نماز مغرب و عشا در صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) با حضور مردم و مقامات کشوری برگزار می‌شود و این برنامه‌ها از شبکه دو و سه سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 5386669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha