۹ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۴

استاندار چهارمحال و بختیاری:

زمین مسکن ملی در شهرستان کیار تعیین تکلیف شود

زمین مسکن ملی در شهرستان کیار تعیین تکلیف شود

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سهم شهرستان کیار از مسکن اقدام ملی هزار و ۸۲۰ واحد است، اظهار کرد: تامین زمین در این شهرستان ظرف یک ماه باید حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کیار با بیان اینکه ۹ دی نشان دهنده بصیرت مردم بود، اظهار کرد: گرامیداشت حماسه ۹ دی ضروری است.

وی با بیان اینکه مسئله وجودی مسئولان خدمتگذاری به مردم است، تصریح کرد: مدیران باید همچون حاج قاسم هوشمندانه و صادقانه به مردم خدمت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدیران باید دغدغه مردم را داشته باشند، عنوان کرد: با اعتبارات کم هم می‌توان به مردم خدمت کرد.

حیدری با تکید بر شناسایی خلاء ها، ادامه داد: برش شهرستانی برنامه ۱۴۰۰ توسط ادارات کل باید به زیر مجموعه خود تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه اعتبار تبصره ۱۸ در ادارات کل باید تعیین تکلیف شود، افزود: بیش از ۹ ماه از سال گذشته و فرصت زیادی برای جذب اعتبارات باقی نمانده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اعتبارت جهش تولید، توازن و نفت و گاز باید جذب شود، گفت: مسئول ادارات در شهرستان کیار باید ظرف یک هفته مشخص تعیین شوند.

حیدری با بیان اینکه سهم شهرستان کیار از مسکن اقدام ملی هزار و ۸۲۰ واحد است، اظهار کرد: تأمین زمین در این شهرستان ظرف یک ماه باید حل شود.

وی با بیان اینکه موانع پروژه‌ای نیمه تمام باید حل شود، عنوان کرد: در بودجه ۱۴۰۱ پروژه‌های ناتمام گنجانده شود.

کد خبر 5387895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha