۹ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۴۸

۱۲ دی ماه؛

فضای شهرستان دشتی به حضور شهدا معطر می‌شود

فضای شهرستان دشتی به حضور شهدا معطر می‌شود

بوشهر- فرماندار دشتی گفت: فضای شهرها و روستاهای شهرستان دشتی با حضور شهدا عطر آگین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر پنج شنبه در نشست هماهنگی مراسم استقبال از شهید گمنام در شهرستان دشتی اظهار داشت: شهرداران و دهیاران تبلیغات لازم در این زمینه استقبال در سطح شهرستان انجام دهند.

فرماندار دشتی افزود: در همین راستا ادارات در برگزاری هر چه بهتر برگزار این مراسم همکاری لازم داشته باشند.

استقبال از شهید گمنام در میدان خالو حسین

امام جمعه دشتی در این نشست گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام ۱۲ دی ماه در میدان خالو حسین خورموج با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی زاهد دوست با تاکید بر اینکه برنامه استقبال باشکوه برگزار شود، اظهار داشت: حضور مطهر پیکر شهدا در شهرها باعث تزریق روح ایمان، اخلاص و روح معنویت در جامعه می‌شود.

امام جمعه دشتی افزود: در صورت امکان پیکر مطهر شهدا در تمام محلات به حرکت در بیاوریم تا روح معنویت و اخلاص که همراه شهدا است در بین مردم تزریق شود.

زاهد دوست با بیان اینکه پیام شهدا ایستادگی و مقاومت است، تصریح کرد: شورای ایثار و شهادت با هدف بهتر برگزار شدن یادواره شهدا در سطح شهرستان تشکیل شود.

تشکیل کمیته‌های استقبال از شهید گمنام

شهردار خورموج با بیان اینکه امروز ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است، اظهار داشت: برنامه‌های ریزی لازم در شهرداری خورموج برای استقبال از این شهید خوشنام صورت گرفته و فضای شهر آماده استقبال می‌شود.

محمد جواد کاشفی از تشکیل کمیته‌های استقبال از شهید گمنام خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته چندین ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهر راه اندازی می‌شود.

وی افزود: تمام امکانات شهرداری در اختیار ستاد استقبال قرار دارد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم.

کاشفی یادآور شد: تمهیدات لازم برای استقبال از شهید گمنام در سطح شهر اندیشیده شده و حضور باشکوه مردم در این مردم برگ زرین دیگر در کارنامه پر افتخار خود ثبت می‌کنند.

کد خبر 5388241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha