۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵

امام جمعه اهواز:

امروز ما گزینه‌های روی میز را تعیین می‌کنیم

امروز ما گزینه‌های روی میز را تعیین می‌کنیم

اهواز - امام جمعه اهواز گفت: سردمداران نظام سلطه باید بدانند امروز آن کسی که گزینه‌های روی میز را تعیین می‌کند ما هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: ما دو تکلیف را روی میز مذاکره اعلام می‌کنیم، تکلیف اول رفع تمام تحریم‌های ضد ایران اسلامی و تکلیف دوم خروج ذلت‌بار آمریکا از منطقه است.

وی افزود: سردمداران نظام سلطه باید بدانند امروز آن کسی که گزینه را تعیین می‌کند امت اسلامی است و آن کس که گزینه‌های روی میز را معین می‌کند ما هستیم نه شما.

امام جمعه اهواز با اشاره به ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) به ما آموخت که در مقابل بدعت و تحریف باید آرام نگرفت و افشاگری کرد و در دفاع از ولایت ایستادگی و مجاهدت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با گرامیداشت دوازدهمین سالروز حماسه ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی ۸۸ جلوه‌ای از قیام فاطمی در دفاع از ولایت و امامت بود.

وی با تسلیت ایام شهادت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سرداران شهید تقوی فر و علی هاشمی و رحلت آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: اهدای گل‌های نرگس به بارگاه ملکوتی ثامن الاحجج حضرت امام رضا (ع) به نشانه ۲۳ هزار شهید خوزستانی توسط مردم بهبهان نشانه‌ای از عشق و علاقه مردم خوزستان به خاندان عصمت و طهارت (س) است.

امام جمعه اهواز با اشاره به سه مطالبه مردم از مسئولان افزود: ایجاد زیرساختها برای اشتغال، توجه ویژه به مسکن مهر و توجه به مسئله کشاورزی و مدیریت آب که باید در میدان عمل برنامه‌ریزی کنند تا خدمت به مردم شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نیز با اشاره به حادثه تصادف در محور اهواز -خرمشهر بر ضرورت پیگیری بر حل مشکلات این محور و محورهای ارتباطی استان تاکید کرد.

کد خبر 5388685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha