۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸

روح‌الامینی در صحن مجلس:

هنر مردان بزرگ به کارگیری افراد توانمند بود

هنر مردان بزرگ به کارگیری افراد توانمند بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هنر مردان بزرگ چون حاج قاسم به کارگیری استعدادها و افراد توانمند بود و مسئولان باید در گزینش‌های خود به افراد با استعداد توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین روح‌الامینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، اظهار داشت: باید از حاج قاسم سلیمانی صداقت و مردمی بودن را آموخت. نگاه کلان و ملی سردار سلیمانی و توجه و مهربانی وی با همه افراد آموزه‌ای ما است. حاج قاسم برای مردم جان خود را فدا کرد و چراغ هدایت رویش‌های گام دوم انقلاب است.

وی در ادامه با تاکید بر کرامت و تکریم علم و جایگاه عالم، افزود: اساتید دانشگاه و پزشکان به دنبال پول نیستند، برای آن‌ها شأن و جایگاهشان مهم است و نباید با تصمیمات خود به جایگاه عالم لطمه وارد کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید برای علم و عالم ارزش قائل باشیم و اگر به دنبال دانشگاه نسل چهارم و کارآفرین هستیم، باید به جایگاه دانشگاه توجه ویژه کنیم.

روح‌الامینی با اشاره به اینکه هنر مردان بزرگ چون حاج قاسم به کارگیری استعدادها و افراد توانمند بود، اظهار داشت: به همه مسئولان توصیه می‌کنم در گزینش‌های خود به افراد با استعداد توجه کنند و گزینش‌ها نباید فقط از بین افراد نزدیک به مسئولان و یا فامیل‌های نسبی و سببی آن‌ها باشد.

کد خبر 5390083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha