۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۳

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری:

پروژه ها و طرح های تاثیرگذار در چهارمحال و بختیاری مشخص شود

پروژه ها و طرح های تاثیرگذار در چهارمحال و بختیاری مشخص شود

شهرکرد- رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر ریاست جمهوری، گفت: پروژه ها و طرح های تاثیر گذار در استان باید شناسایی و موانع اجرای آن رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شهریارپور پیش از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری با اشاره به شناسایی ظرفیت‌های موجود در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پروژه‌ها و طرح‌های تأثیر گذار در استان باید شناسایی و موانع اجرای رفع شود.

وی با بیان اینکه طرح تملک به خوبی در استان انجام شده است، عنوان کرد: پروژه تملک دارایی سرمایه‌ای و زیرساختی، طرح‌های سرمایه‌گذاری و میزان اعتبار مورد نیاز و مشکلات پروژه‌های و طرح‌ها در استان باید مشخص شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هماهنگی لازم برای معرفی طرح‌ها در سفر ریاست جمهوری باید بین دستگاه اجرایی و بانک‌ها ایجاد شود، تصریح کرد: طرح‌هایی که رویکرد استانی ندارد و امکان تزریق تسهیلات و اعتبار جدید دارد باید در سفر ریاست جمهوری مطرح شود.

شهریارپور با بیان اینکه پنج هزار و ۵۶ طرح تا کنون مطرح شده است، ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح‌های ۱۰ هزار و ۱۵۲ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها باید طی چند روز آینده مورد کارشناسی قرار گیرد، افزود: طرح‌های قطعی تاپایان هفته مشخص می‌‎شود.

کد خبر 5390204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha