۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۱

در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛

پیکر ۲ شهید والامقام در استان اردبیل تشییع می‌شود

پیکر ۲ شهید والامقام در استان اردبیل تشییع می‌شود

اردبیل- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع پیکر شهدای والامقام در اردبیل و پارس‌آباد انجام می‌شود.

یاسر شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این شهدای تازه تفحص شده که پیکر یکی از آنها شناسایی شده مربوط به شهر اردبیل است که در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: آئین استقبال از این شهدا روز سه‌شنبه ساعت ۱۳ ظهر در فرودگاه اردبیل با حضور مسئولان، مقامات و خانواده‌های شهدا برگزار شده و پیکر مطهر این شهیدان در محل برگزاری شبی با شهدا قرار داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: قرار است برای شهید قادر ابراهیمی در حسینیه ملاباشی آئین شبی با شهدا برگزار شده تا در روز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر این شهید والامقام با حضور اقشار مختلف مردم اردبیل تشییع و به خاک سپرده شود.

شاهی افزود: دومین شهید که گمنام است، در پارس‌آباد و در محل برگزاری نمایشگاه یاس کبود حاضر شده و برای او مراسم شبی با شهدا برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ملت ایران امروز آرامش، امنیت و صلابت خود را در برابر استکبار جهانی از خون شهدا و ثمره‌ای ایثارگری و فداکاری آنها دارند که قطعاً پاسداشت یاد و نام و خاطره این شهدا تضمین‌کننده عظمت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها خواهد بود.

شاهی اضافه کرد: امیدواریم اهالی شهیدپرور استان اردبیل در شهرهای اردبیل و پارس‌آباد تشییع تاریخی را از این شهدا داشته باشند تا فضای معنوی ایثار و شهادت زمینه نزول رحمت الهی را نیز به شایستگی فراهم کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بیان کرد: ما مرهون شهدا و ایثارگرانی هستیم که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در این ۴۲ سال پرچم جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف با عزت به اهتزاز درآورده و همچنان دشمن نیز از این فرهنگ جهاد و شهادت در واهمه و هراس است.

کد خبر 5390544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha