۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس اعلام کرد؛

امدادی رسانی به ۱۹۳۹ نفر در بارندگی های اخیر فارس

امدادی رسانی به ۱۹۳۹ نفر در بارندگی های اخیر فارس

شیراز - مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از ارائه خدمات امدادی ۳۹۲ امدادگر و نجاتگر به بیش از یک هزار و ۹۳۹ حادثه دیده سیل و آبگرفتگی وبرف و کولاک سامانه اخیر بارشی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین درویشی با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در فارس از پنجشنبه ۸ دی ماه تا ساعت ۸ صبح روز امروز گفت: ۱۷ شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، اقلید، فیروزآباد، لامرد، لارستان، داراب، استهبان، جهرم، زرین دشت، فسا، خرامه و نی ریز در این مدت در استان تحت تأثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

او با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، اظهار کرد: بر این اساس یک هزار و ۹۳۹ تن از هموطنان استان از خدمات امدادی لازم بهره برده و تعدادی از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس عنوان کرد: در حوادث یاد شده ۹۵ تیم عملیاتی به همراه ۸۲ دستگاه خودرو عملیاتی و ۳۹۲ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان فارس شرکت داشته‌اند.

درویشی با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی و برنج بین آسیب دیدگان این حوادث، گفت: پتو، موکت، نایلون، والور، حبوبات، قند و شکر، چای، کنسروجات و چادر از جمله اقلام توزیعی در حادثه سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک اخیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس یادآور شد: امدادگران به ۸۵ خودرو درگیر برف و کولاک و گرفتار در جاده‌های امدادرسانی کرده و ۹۰ منزل را توسط پمپ‌های آبکش تخلیه از آب کرده‌اند.

کد خبر 5390870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha