۱۳ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۳۵

شهردار خارگ:

اسکله صیادی جزیره خارگ ساماندهی شود

اسکله صیادی جزیره خارگ ساماندهی شود

بوشهر- شهردار خارگ با تاکید بر اهمیت ساماندهی اسکله صیادی گفت: این شهرداری آمادگی دارد طی یک برنامه مشارکتی نسبت به جابجایی و احداث انبار صیادان و زیبا سازی محوطه صیادی اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شعیب بحرینی عصر دوشنبه در نشست بررسی مسائل صیادان خارگ با برشمردن اهمیت تعامل سازنده میان شهرداری و دیگر نهادها گفت: شهرداری خارگ همواره تعاملات بسیار خوب و سازنده‌ای را با ادارات خارگ به ویژه تعاونی صیادی داشته و رویکرد ما در این حوزه بر مبنای تعامل و درک متقابل است.

شهردار خارگ با اشاره به وضعیت نا مطلوب محوطه اسکله صیادی گفت: با توجه به قرارگیری اسکله صیادی در مجاورت بازارچه ماهی فروشان و همچنین اسکله مسافر بری مروارید، ساماندهی انبارهای صیادان و همچنین رفع معارض و دیگر اقلام غیر ضروری که باعث آلودگی بصری و منظر شهری می‌شود ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت ساماندهی اسکله صیادی گفت: این شهرداری آمادگی دارد طی یک برنامه مشارکتی نسبت به جابجایی و احداث انبار صیادان و زیبا سازی محوطه صیادی اقدام کند.

مدیر عامل تعاونی صیادی خارگ ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در حوزه جامعه صیادی اظهار داشت: جامعه صیادی خارگ با حدود ۳۵۰ عضو مستقیم و غیر مستقیم یکی از تعاونی‌های برتر در سطح جزیره است.

ابراهیم عنانی با اشاره به لزوم همکاری نهادها وارگان های خارگ با این تعاونی گفت: ما خواستار همکاری شهرداری خارگ در جهت پیشبرد اهداف این تعاونی هستیم.

کد خبر 5391587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha