۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۳۲

فرمانده سپاه اردبیل:

استکبار را با فرهنگ ایثار و شهادت زمین‌گیر کردیم

استکبار را با فرهنگ ایثار و شهادت زمین‌گیر کردیم

اردبیل-فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با تقویت جبهه مقاومت، ایثار و شهادت در ۴۲ سال اخیر دشمنان را در عرصه داخلی و بین المللی زمینگیر کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ با محوریت «شهید یسری» در حسینیه ثارالله اردبیل اظهار کرد: جنگ نابرابری که صدام در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با همراهی نظام شرق و غرب بر ما تحمیل کرد به تمامی یاوه گویان جهان ثابت کرد که ملت ایران دفاع در برابر حق و حقیقت را اصل و ملاک خود قرار داده و از هیچ قدرت پوشالی واهمه‌ای ندارند.

وی سلحشوری‌های رزمندگان اسلام را در هشت سال دفاع مقدس به ویژه افتخارات لشکر عاشورا یادآور شد و خاطرنشان کرد: فرماندهان رشیدی از این استان نظیر سردار یسری و سردار شاپور برزگر و … در قالب لشکر عاشورا فتوحات ارزشمندی را به دست آوردند که در تاریخ دفاع مقدس ماندگار شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: در مقطع کنونی ما به تقویت این روحیه ایثار، جهاد و شهادت در بین نسل آینده نیاز داریم و باید به بهترین شکل انتقال مواریث هشت سال دفاع مقدس را انجام دهیم.

استکبار را با فرهنگ ایثار و شهادت زمین‌گیر کردیم

محمدی اصل بیان کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند تا در مقطع کنونی با تحریف جنگ و دستاوردهای آن نسل ما را با اندیشه‌های پوچ و توخالی لیبرالیسم هدایت کند در حالی که خانواده‌ها باید در کنار مسئولان فرهنگی مراقبت لازم را در این حوزه داشته باشند.

وی ساز مخالف دشمن را امروز در عرصه فرهنگی و اقتصادی کوک تر و پررنگ‌تر از سایر حوزه‌ها اعلام کرد و گفت: امکان غلبه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد اما تهدید فرهنگی و اجتماعی به ناکارآمدی‌های بیشتر در عرصه تربیتی منجر شده و آسیب‌های جدی بر جامعه وارد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم مداحی و شعرخوانی شده و به دنبال آن در پایان در آستانه سالروز شهادت دردانه خلقت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده «قادر عبداللهی» تا آرامستان ملاباشی اردبیل زادگاه این شهید تشییع شد.

کد خبر 5392940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha