بنا بر اعلام رسانه ها؛

رئیس اداره سایبری رژیم صهیونیستی تغییر کرد

رئیس اداره سایبری رژیم صهیونیستی تغییر کرد

اعلام خبر عدم تمدید دوره رئیس فعلی اداره سایبری رژیم صهیونیستی تا حدی غافلگیر تلقی می شود چرا که تا امروز نشانه ای مبنی بر اتخاذ چنین تصمیمی وجود نداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، اداره پدافند سایبری رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه از تغییر ریاست این اداره خبر داد.

این تصمیم از سوی نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتخاذ شده و به موجب آن، دوره ریاست «ایگال اونا» بر پدافند سایبری این رژیم، بعد از چهار سال به پایان رسیده و قابل تمدید نخواهد بود.

قرار است مادامی که جانشینی برای اونا انتخاب می شود، معاونش سرپرستی اداره سایبری رژیم صهیونیستی را برعهده بگیرد.

گفته می شود تا همین امروز، هیچ نشانه ای مبنی بر عدم تمدید دوره ریاست اونا وجود نداشته و اعلام این خبر تا حدی غافلگیرکننده است.

تصمیم برای تغییر رئیس اداره سایبری رژیم صهیونیستی در حالی اتخاذ می شود که چندی پیش، دو گروه هکری «عصای موسی» و «سایه سیاه» توانستند با نفوذ به زیرساخت های حیاتی و امنیتی این رژیم، به اطلاعات محرمانه و ذیقیمتی دست یابند.

اقدام گروه های هکری مذبور نشانگر پوشالی بودن هیمنه اقتدار سایبری رژیم صهیونیستی بود و ضربه مهلکی بر پیکره این رژیم وارد آورد.

از سوی دیگر، روز دوشنبه، همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، رسانه‌های اسرائیلی «معاریو» و «جورزالیم پست» هدف حمله سایبری قرار گرفتند.

اواسط آبان، بنت اعلام کرد که ارزش سرمایه گذاری خصوصی در فناوری های سایبری این رژیم در سال جاری به ۶ میلیارد دلار رسیده است که سه برابر رقم قبلی در سال ۲۰۲۰ است.

بنت این افزایش را به چیزی که به زعم وی به عنوان تهدید فزاینده جرایم سایبری توصیف کرد، نسبت داده است.

کد خبر 5393053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha