۲۰ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴

امام جمعه کرمانشاه:

نیازهای جوانان اولویت دولت سیزدهم باشد

نیازهای جوانان اولویت دولت سیزدهم باشد

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به لزوم توجه به نیازهای جوانان به عنوان سرمایه های کشور، گفت: رسیدگی به نیازهای جوانان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه، اظهار کرد: همانطور که در سیره امامان و معصومین خدمتگزاری به مردم توصیه شده است، امام خمینی (ره) نیز در وصیت‌نامه خود می‌فرماید بعد از واجبات هیچ مستحبی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

وی افزود: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری باید غیرت دینی را بین مردم و فرزندان خود رواج داده چرا که انقلاب ما یک انقلاب دینی و اسلامی است و در این راه باید تا آخرین لحظه خدمت‌رسان مردم بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه ضمن آرزوی موفقیت و توصیه به ثابت قدم بودن در خدمت‌رسانی‌های صادقانه به مردم در دولت سیزدهم، تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری برای رسیدگی به قشر جوان به عنوان سرمایه‌های کشور باید نیازهای جوانان در حوزه اشتغال، تأمین مسکن و ازدواج با توجه به امکانات موجود در استان کرمانشاه در اولویت قرار گیرد.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات مهندس بازوند استاندار سابق کرمانشاه، بیان کرد: باید فضا را برای خدمت‌رسانی به مردم آماده کرد که با مدیریت استاندار جدید و با همکاری همه مسئولین برای مشکلات موجود در استان کرمانشاه گامی برداشته شود.

کد خبر 5396410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha