۲۰ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۲۴

برای دومین سال متوالی؛

یادواره «رفیق خوشبخت ما» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

یادواره «رفیق خوشبخت ما» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در بهمن ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، فائزه موهبتی اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره «رفیق خوشبخت ما» اجرای برنامه‌های غنی، تحول آفرین و کارآمد توسط هلال احمر جهت گسترش چتر گفتمانی انقلاب اسلامی و پرورش جوانان مؤمن، دانا و پرانگیزه و توانمند است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نخستین جشنواره رفیق خوشبخت ما به پاس نکوداشت خدمات کم نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب دو رویداد ملی جشنواره فرهنگی هنری و پویش ملی چلچراغ به نیت نذر حداقل ۴۰ کار خیر و خدمت عام‌المنفعه اجرا شد، افزود: خوشبختانه این دو طرح مورد استقبال چشمگیر جوانان قرار گرفت و بیش از ۴۳ هزار و ۶۰۰ اثر هنری به دبیرخانه جشنواره و ۶۱ هزار و ۴۰۰ نفر نیز در پویش ملی چلچراغ شرکت کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در پی استقبال بی نظیر از این طرح‌ها خانه هنرمندان ماه نگار را تأسیس کرده است، گفت: امسال با همت اعضای آموزش دیده و سازماندهی شده در شبکه تسهیل گران تخصصی ماه نگار، رویداد دوم یادواره با کیفیت بسیار بالاتری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در شانزدهم بهمن ماه جاری همزمان با ایام شهادت امام هادی (ع) افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری رفیق خوشبخت ما؛ چهاردهم خرداد و در پویش ملی چلچراغ تا بیست و چهارم تیرماه سال آینده پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: جدول زمان بندی و شیوه نامه اجرایی این رویداد مهم را به محض اعلام از سوی سازمان جوانان به استان، به اطلاع همشهریان عزیز خواهیم رساند.

گفتنی است: در دوره نخست این یادواره، استان خراسان جنوبی به عنوان سه استان برتر معرفی شده است.

کد خبر 5396481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha