۲۳ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱

با تجلیل از رئیس سابق؛

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل معارفه شد

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل معارفه شد

اردبیل - آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که بعد از ظهر پنجشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات بیمارستان امام خمینی اردبیل برگزار شد، از زحمات ۱۹ ماهه شهرام حبیب‌زاده در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قدردانی و علی محمدیان با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل معرفی شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در این مراسم با اشاره به خدمات رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی در دوره حساس مدیریتی بیماری کرونا اظهار کرد: در سخت‌ترین شرایط عهده‌داری مسئولیت یک اقدام جهادی و پرریسک است که رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی با قبول این مسئولیت سعی کرد تا زمینه ارائه خدمات را برای یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت این استان و حتی میهمانان از سایر مناطق استان‌ها فراهم کند.

سید عبدالله طباطبایی به ۲ مؤلفه پاک‌دستی، تعهد و تخصص در انجام مسئولیت و مأموریت اشاره کرد و گفت: در قرآن کریم به شایستگی ویژگی افراد شایسته برای کسب مدیریت و مسئولیت را برشمرده و بهتر است بر همین اساس افراد در مسئولیت‌ها به کارگیری شوند.

وی تصریح کرد: آنهایی که حکم مسئولیت افراد شایسته را امضا می‌کنند قطعاً در برابر پیشگاه خداوند پاسخی قانع‌کننده خواهند داشت و آنهایی که برخلاف این عمل می‌کنند باید در برابر خداوند متعال و این دنیا و آخرت پاسخگوی انتخاب و تفکر مدیریتی خود باشند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در کنار تعهد و تخصص، آنچه که در عرصه مدیریتی امروز ما به آن نیاز داریم تدبیری درست و دوراندیشی معقول و منطقی است تا زمینه انجام بهتر امور فراهم آید.

طباطبایی به وضعیت با ثبات بیماری کرونا در استان در سایه یک مدیریت جهادی در سطح استانی و شهرستانی اشاره کرد و افزود: اگر صحبت از دغدغه‌ها و نگرانی گسترش این بیماری در ماه‌های آینده است، قطعاً این هشدارها امکان تحقق و یا عدم تحقق خواهد داشت که بهتر است برای رویارویی با حقیقت عقلانی و منطقی برنامه‌ریزی کرده و درست اقدامات را انجام دهیم.

وی یاد و خاطره شهدای حوزه سلامت را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به شایستگی به این افراد جهادگر لقب شهید مدافع سلامت داده که قطعاً پاداش آنها در نزد خداوند پایدار و ماندگار خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اضافه کرد: انتظار می‌رود در کنار دانشگاه علوم پزشکی، جامعه پزشکی و اطبا نیز منفعل در حوزه درمان و بهداشت عمل نکنند بلکه حضور و مشارکت قوی داشته و زمینه بهبود شرایط سلامت جامعه را به وجود آورند.

کد خبر 5398983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha