۲۳ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۱۰

نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس:

حس تبعیض مردم هرمزگان را آزرده خاطر کرده است

حس تبعیض مردم هرمزگان را آزرده خاطر کرده است

بندرعباس - نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس گفت: آنچه مردم هرمزگان را آزرده خاطر می کند تبعیض و بی توجهی به خواسته آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آشوری پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری استان که به ریاست آیت الله رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، بیان داشت: در بدو گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان عدالت پیشرفت و خدمت آمده است محور آن مبارزه با فقر و فساد و تبعیض است و آیت الله رئیسی پرچم دار مبارزه با فساد در قوه قضائیه بودند و انتظار این است در حوزه فقر زدایی و رفع تبعیض پرچم را در دست بگیرید.

وی افزود: آنچه که در استان ما مردم را آزار می‌دهد القای حس تبعیض است و کارنامه جمهوری اسلامی در خدمات رسانی به روستاها و شهرها بوده اما کارهای مانده‌ای که امروز مردم را آزرده کرده است همین حس تبعیض است.

نماینده مردم مرکز استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌های مختلف نسبت به بکارگیری نیروی استان در مدیریت عالی چراغشان چشمک‌زن یا قرمز بوده‌است و در دولت سیزدهم هم این چراغ چشمک زن است و خواهش داریم این چراغ را سبز کنید و از نیروهای انسانی هرمزگان و مناطق مرزنشین بیشتر در ساختار قدرت استفاده کنید.

وی تصریح کرد: خواهش و تمنای ما این است در حدود ۱۰ سال اخیر خیلی‌ها ما را بخاطر عدم بکارگیری نیروهای هرمزگانی و انتزاع برخی از روستاهای استان تحقیر کردند، شما این تحقیر را بر نتابید مردم از مسئله انتزاع روستاهای پارسیان آزرده خاطر هستند و خواهش ما این است این پرونده بسته شود و به جای آن پرونده توسعه یکپارچه جنوب کشور باز شود.

کد خبر 5399134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha