۲۷ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۵۸

سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان :

«اعتیاد» اولویت حوزه آسیب‌های اجتماعی در استان سمنان است

«اعتیاد» اولویت حوزه آسیب‌های اجتماعی در استان سمنان است

سمنان- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مسئله اعتیاد، اولویت اول در حوزه آسیب‌های اجتماعی در استان محسوب می‌شود که باید برای آن برنامه جامع فرهنگی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده شامگاه دوشنبه در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده به میزبانی استانداری با بیان اینکه لازم است تا این کارگروه، مسئله محور بوده و به وظایف تعریف شده خود به صورت کامل عمل کند، ابراز کرد: استان سمنان در بسیاری از ظرفیت‌ها مانند پزشکی و سلامت، میراث فرهنگی و تمدن، باسوادی و فرهنگ، دفاع مقدس و ایثارگری و… جز اولین‌ها در کشور است.

وی با بیان اینکه برای جبران عقب ماندگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیازمند کار جهادی و تلاش مضاعف هستیم، افزود: مدیران در کاهش آسیب‌های اجتماعی با شجاعت به تمام وظایف خود عمل کنند و پاسخگوی مسائل خود باشند لیکن دستگاه‌های اجرایی استان علاوه بر ارائه گزارش‌ها، تلاش کنند برنامه‌ها و مدل‌های اجرایی خود را ارائه دهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه مسئله اعتیاد، اولویت اول در حوزه آسیب‌های اجتماعی در استان است، تاکید کرد: در حوزه اداره فضای مجازی، دستگاه‌های اجرایی، در قالب جداول زمانبندی مشخص، آموزش خود را ارائه دهند و در حوزه کارکنان دولت، سواد رسانه‌ای به تمام کارکنان آموزش داده شود.

ریواده با بیان اینکه ایده آل مورد انتظار در حوزه زنان، فرآیند حمایت می‌باشد تا سلامت، بهداشت و نشاط اجتماعی این قشر تأمین شود، افزود: برای ارتقای شاخص‌های توسعه استان، از تمام ظرفیت‌ها در حوزه اجتماعی، فرهنگی، زنان و سلامت استفاده شود.

کد خبر 5402442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha