۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴

نوش آبادی؛

هزینه انتقال ندامتگاه «خورین» در ردیف بودجه ملی تعریف شده است

هزینه انتقال ندامتگاه «خورین» در ردیف بودجه ملی تعریف شده است

ورامین- نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا گفت: هزینه انتقال ندامتگاه «خورین» در ردیف بودجه ملی تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از زندان «خورین» که با همراهی و حضور مجید درویشی فرماندار ورامین، شمس دادستان، دقایقی رئیس اداره اطلاعات، تقوی ونکی بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان ورامین از زندان «خورین» انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به امور رفاهی، خدماتی، فرهنگی و موارد دیگر جز وظایف ذاتی مسئولان برای خدمت به زندانیان است.

نماینده دشت ورامین با تاکید بر رفع مشکلات ساکنان روستا، زندانیان و خانواده‌هایشان گفت: با توجه به اینکه برای سومین بار است که در این مرکز حضور یافته ام این حضور منجر شده که نسبت به گذشته شرایط بهتر شود اما این بهبود کافی نیست و می‌بایست بیش از گذشته در راستای خدمت گذاری پیش قدم شویم.

نوش آبادی عنوان داشت: «خورین» روستایی با اصالت و قدیمی است که نزدیک به ۷ هزار نفر در این روستا ساکن هستند و باید شرایط را برای رفع مشکلات مهیا شود.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انتقال ندامتگاه «خورین» در ردیف ملی تعریف شده و با تخصیص اعتبار مورد نظر و جانمایی صورت گرفته می‌توان به خواسته اهالی روستا، زندانیان و خانواده‌هایشان جامه عمل پوشاند و لازم به ذکر است که اعلام کنم طی دو مرحله دیدار با رئیس سازمان زندان‌های کشور، برای جابجایی، شرایط ایجاد شده و تنها با پیگیری‌ها به نتیجه خواهد انجامید.

وی در ادامه در خصوص احکام صادره برای جرم‌های مرتکب شده برای زندانیان عنوان داشت: می‌توان تعریفی از جایگزینی حبس داشت تا بتوان شرایط اجتماعی را در محکومیت‌ها لحاظ کرد.

کد خبر 5402941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha