۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۶

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه:

۲۳ کمیته در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گناوه تشکیل شد

۲۳ کمیته در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گناوه تشکیل شد

گناوه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر امسال، ۲۳ کمیته ستاد دهه فجر در شهرستان تشکیل و وظایف آنها مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گناوه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با ویژگی‌های منحصر به فرد، پدیده‌ای نوظهور در قرن بیستم و انقلابی آرمان گرا، اسلامی و بی نظیر است که تحت رهبری مدبرانه امامین انقلاب تحولی چشمگیر در جهان ایجاد کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: برخورداری از پشتوانه عظیم فلسفه و فقه و معارف شیعه و مردمی بودن آن و تحول بنیادین و همه جانبه اجتماعی و استواری آن در سایه فرهنگ و اعتقاد و ایمان و شهادت و رویکرد ارزشی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال باید به صورت ویژه و باشکوه‌تر برگزار شود افزود: انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد مردم و همه جریان‌ها است و همه باید در برگزاری باشکوه برنامه‌ها مشارکت کنند.

۲۳ کمیته در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گناوه تشکیل شد

مردانی با اشاره به برنامه ریزی های ستاد دهه مبارک فجر در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جلسات تشکیل کمیته‌ها برگزار شده است و برنامه‌های دهه فجر امسال با رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه تصریح کرد: تلاش شده تا برنامه‌های امسال دهه فجر بر محوریت مردمی برگزار شود و در این راستا در ستاد دهه فجر شهرستان، کمیته مردمی گنجانده شده است.

وی گفت: همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر برنامه ریزی داشته باشند و برنامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه ستاد ارائه دهند تا در جلسه جمع بندی مورد نظر قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه یادآور شد: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر امسال، ۲۳ کمیته ستاد دهه فجر تشکیل و وظایف آنها مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‌های ستاد دهه فجر شامل کمیته امنیتی، فضای مجازی، ورزش و جوانان، عمرانی و اجرایی، کودک و نوجوانان، زنان و خانواده، مساجد، ایثارگران، قرآن، قضائی، فضاسازی و تبلیغات شهری، روستایی و عشایری، کارگری و کارآفرینی، ارتباطات و اطلاع رسانی، بسیج، دانشجویی و دانشگاهیان، فرهنگیان و دانش آموزان، همیاری و سازمان‌های حمایتی، فرهنگی و هنری، انجمن‌ها-هیئت‌های مذهبی و انجمن‌های دینی، اصناف و بازاریان، پشتیبانی، مردمی و کمیته ارزیابی عملکرد و بازرسی خواهند بود.

وی گفت: فعالیت‌های ستاد توسط کمیته ارزیابی استان رصد می‌شود و در سطح شهرستان نیز فعالیت کمیته‌ها توسط کمیته ارزیابی ستاد دهه فجر شهرستان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

۲۳ کمیته در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گناوه تشکیل شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه در این نشست اظهار داشت: آموزش و پرورش آمادگی لازم برای همکاری در برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر را همچون همیشه دارد.

اسکندر احمدی افزود: نواختن گلبانگ انقلاب رأس ساعت ۹ روز ۱۲ بهمن ماه در دبیرستان نمونه کوثر، نمایشگاه خط، آثار هنرهای دستی، جشنواره مسابقات فرهنگی هنری، اجرای مسابقات قرآن، عترت و نماز، تجلیل از دانش آموزان برتر فرهنگی هنری و قرآنی، پیاده روی فرهنگیان بازنشسته در محل اردوگاه، شرکت در غبارروبی گلزار مطهر شهدا، یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز، مراسم شهادت امام هادی (ع)،دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای فرهنگی و دانش آموز، برگزاری زیارت عاشورا، جشن تکلیف دانش آموزان، شرکت در راهپیمایی یا تجمع ۲۲ بهمن از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر امسال خواهد بود.

کد خبر 5402944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha