۲۸ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۵۸

سرپرست آموزش و پرورش لرستان مطرح کرد؛

اعلام شرایط فعالیت مدارس لرستان برای فردا چهارشنبه

اعلام شرایط فعالیت مدارس لرستان برای فردا چهارشنبه

خرم‌آباد- سرپرست آموزش و پرورش لرستان، شرایط فعالیت مدارس این استان را برای فردا چهارشنبه، با توجه به سرما و برودت هوا اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی سهرابی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رساند به دلیل برودت هوا و یخ زدگی معابر، فردا (چهارشنبه) فعالیت مدارس ابتدایی نوبت صبح آموزش و پرورش بروجرد و آموزش و پرورش اشترینان به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و فعالیت مدارس نوبت صبح متوسطه اول و دوم بروجرد و اشترینان به صورت حضوری و با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

وی گفت: در الیگودرز نیز کلاس‌های حضوری نوبت صبح و عصر مدارس روستایی لغو و آموزش از طریق فضای مجازی و در بستر شاد پیگیری می‌شود، همچنین همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح شهر الیگودرز با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز به فعالیت می‌کنند.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان افزود: در ازنا نیز فعالیت مدارس نوبت صبح و عصر ابتدایی و متوسطه اول شهری به صورت مجازی برگزار می‌شود و در روستاهای این شهرستان که وضعیت اینترنت مناسبی ندارند تصمیم برای برگزاری کلاس‌های (حضوری یا مجازی) با شورای مدرسه است.

سهرابی بیان داشت: حضور مدیر مدرسه و عوامل اجرایی در تمامی مدارسی که فعالیت آموزشی در آن به صورت مجازی است الزامی است.

کد خبر 5403358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha