۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳

نماینده مردم لارستان ،گراش، خنج و اوز خبر داد؛

پروژه انتقال آب به جنوب فارس شروع می شود

پروژه انتقال آب به جنوب فارس شروع می شود

لارستان- نماینده مردم لارستان،خنج ،اوز و گراش در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب به ۵ بخش جنوبی فارس با اعتباری افزون بر ۳۸۰ میلیارد تومان در آینده نزدیک خبر داد.

حسین حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پروژه آبرسانی به ۵ بخش جنوبی فارس (بیرم، صحرای باغ، علامرودشت، چاهورز و خیرگو) و بخش مرکزی گراش اظهار کرد: عملیات اجرایی انتقال آب از سد سلمان فارسی به بخش‌های یاد شده به زودی شروع می شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه هزینه انتقال آب به این پنج بخش ۳۸۰ میلیارد تومان برآورد شده است، ابراز کرد: درخواست مردم این است که این پروژه هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج، اوز و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌ها و گفتگوهای صورت گرفته، وزارت نفت و بنیاد مستضعفان نیز کمک‌هایی در این رابطه خواهند داشت.

حسین زاده ادامه داد: قرار شده است تا به منظور حل بحران بی‌آبی در بیرم به صورت موقت، آب شیرین کن در آن شهر هم به زودی احداث شود.

نائب رئیس مجمع نمایندگان فارس اضافه کرد: احداث سد بهمنی در جویم و ایجاد تصفیه‌خانه و فاضلاب در شهر گراش نیز مورد پیگیری قرار گرفته است.

کد خبر 5404066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha