۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۴۴

حواشی بازی مسجدسلیمان - پیکان تهران؛

شکست نفتی‌ها در خانه/ فکری بازی را از سکو تماشا کرد

شکست نفتی‌ها در خانه/ فکری بازی را از سکو تماشا کرد

مسجدسلیمان- تیم نفت مسجدسلیمان در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان عصر امروز یکشنبه میزبان بازی تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که شاگردان سید مجتبی حسینی در پایان با حساب ۲ بر یک میزبان خود را پشت سر گذاشتند.

آریا صادقی، علیرضا دغاغله، مصطفی ناییج‌پور، میلاد باقری، مجید عیدی (۷۶ مجتبی مقتدایی)، میثم نقی‌زاده، سینا خادم‌پور، مهرداد هدایتیان (۴۶ - محمدمهدی احمدی)، هاتف نادری، امیر روستایی (۷۶ سجاد حیدری) و میرهادی میرجوان برای تیم نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی (۸۴ پیمان رنجبری)، علیرضا کوشکی (۷۷ محمدحسین فلاح)، ایمان اکبری، محمدعلی فرامرزی (۷۷ بهروز نوروزی‌فرد)، محمدجواد آزاده، مجتبی حق‌دوست (۸۹ منصور باقری) و غلامرضا ثابت ایمانی ترکیب تیم پیکان تهران را تشکیل دادند.

دقیقه ۲۲: پاس ارسالی در پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان به غلامرضا ثابت ایمانی رسید و این بازیکن با یک شوت زمینی دروازه میزبان را باز کرد.

دقیقه ۲۵: امیرحسین رنگرز توپ را به مقابل دروازه نفت مسجدسلیمان فرستاد و مجتبی حقدوست هافبک پیکان بالاتر از میلاد باقری مدافع نفت با ضربه سر، گل دوم تیم تهرانی را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۶: در پی ارسال علیرضا دغاغله به دفع ناقص مدافع پیکان در محوطه جریمه توپ به امیر روستایی رسید که این بازیکن با شوت محکم گل میزبان را به ثمر رساند.

محمود فکری، سرمربی نفت مسجدسلیمان به علت صادر نشدن کارت بازی‌اش مجبور شد که این دیدار را از روی سکوها تماشا کند.

مسئولان انتظامی و ناظر این مسابقه حدود یک ساعت قبل از شروع این دیدار اجازه ورود اتومبیل برخی مسئولان تیم نفت مسجد سلیمان و عوامل صدا و سیما را به داخل ورزشگاه ندادند که این مشکل پس از دقایقی برطرف شد.

کادر فنی و بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

تعدادی از هوادران نفت مسجدسلیمان از تپه‌ها و پشت‌بام ساختمان‌های اطراف ورزشگاه این مسابقه را تماشا کردند.

تیم پیکان تهران با این پیروزی با ۲۵ امتیاز مکان ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد و نفت مسجد سلیمان با ۱۱ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

میرهادی میرجوان و میلاد باقری از نفت مسجد سلیمان سامان فلاح از پیکان تهران کارت زرد دریافت کردند.

رضا عادل به همراه محمدرضا مدیر روستا و مهدی سیفی بازی را قضاوت کردند.

کد خبر 5407234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha