۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل:

راه ۸ روستای اردبیل مسدود است/تأمین آذوقه برای روستاییان

راه ۸ روستای اردبیل مسدود است/تأمین آذوقه برای روستاییان

اردبیل- مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: با پایان کولاک و مساعد شدن شرایط جوی بازگشایی راه‌های ارتباطی ادامه دارد و در حال حاضر تنها راه ۸ روستا کاملا مسدود است.

مهدی خدمتی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امروز با تلاش راهداران راه ۸۵ روستای استان بازگشایی شده و تردد در آنها جریان دارد.

وی به وضعیت جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و در روستاها نیز سعی شده در سریع‌ترین زمان راه تردد خودروها باز شود که تلاش بر تعریض و ۲ طرفه کردن عبور و مرور در راه‌های روستایی است که این کار با برف‌روبی مسیر کامل روستاها انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: امیدواریم تا ظهر فردا راه تمام روستاهای استان اردبیل بازگشایی شود تا در اواخر هفته که بارش مجدد برف آغاز می‌شود مسدودی راه روستایی نداشته باشیم.

خدمتی از تلاش تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع)، هلال احمر و خیرین در تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و آذوقه روستاییان قدردانی کرد و افزود: ۲۴۰ بسته غذایی و بیش از ۲ هزار بسته نان در مناطق روستایی خلخال، کوثر و نیر توزیع شده و همچنان عملیات توزیع آذوقه در روستاها به ویژه آرد و سوخت ادامه دارد.

وی از بازگشایی تمام راه‌های مسدود شده روستاهای نمین، کوثر، خلخال و اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: ۸ روستای باقی مانده عمدتاً در مسیر اردبیل و نیر قرار دارند که به دلیل کوهستانی بودن منطقه تلاش بر بازگشایی این محورها نیز ادامه دارد.

خدمتی اضافه کرد: ستاد مدیریت بحران استان برای بارش جدید در اواخر هفته برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده تا با کمترین دغدغه امدادرسانی و بازگشایی مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی ادامه پیدا کند.

کد خبر 5408952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha