۷ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۵۰

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد دزفول:

فیلم هنرمنددزفولی برای حضور درکنگره بین المللی محمد(ص) انتخاب شد

فیلم هنرمنددزفولی برای حضور درکنگره بین المللی محمد(ص) انتخاب شد

دزفول- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد دزفول گفت: فیلم (ازما) ساخته سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه فیلم کوتاه داستانی نخستین کنگره بین المللی محمد(ص) انتخاب شد.

علیرضا چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین دوره کنگره جهانی محمد پیامبر رحمت در آئینه ادب و هنر در روز مبعث مورخ ۲۲ اسفندماه سال گذشته آغاز به کار کرد.

وی افزود: این کنگره بین المللی پس از دریافت پنج هزار و ۷۰۰ اثر هنری و ادبی از ۴۰ کشور جهان در ۲۵ رشته ادبی و هنری با پشت سر گذاشتن دور نخست داوری به داوری پایانی رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول تصریح کرد: هیئت انتخاب بخش فیلم داستانی کنگره از میان آثار ارسالی اسامی ۲۱ فیلم راه یافته به بخش مسابقه را اعلام کردند.

چرخابی عنوان کرد: فیلم (ازما) که پیش از این با حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی مختلف جوایز بسیاری را از این جشنواره‌های سینمایی دریافت کرده این بار برای حضور در بخش مسابقه فیلم کوتاه داستانی نخستین کنگره بین المللی محمد (ص) انتخاب شد.

وی یادآور شد: این فیلم که به طریقه سیاه و سفید در سیمای مرکز خوزستان تهیه و تولید شده سی و چهارمین حضور جشنواره‌ای خود را تجربه می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: آئین پایانی این کنگره بین المللی و معرفی برگزیدگان ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ در شیراز پایتخت فرهنگی ایران زمین برگزار خواهد شد.

کد خبر 5409992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha