۹ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۱۳

مدیرعامل شرکت برق بوشهر:

۸۵ درصد بوشهری‌ها طبق الگوی تعیین شده برق مصرف می‌کنند

۸۵ درصد بوشهری‌ها طبق الگوی تعیین شده برق مصرف می‌کنند

بوشهر- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: ۸۵ درصد مشترکان در استان بوشهر مصرف برق آنها بر اساس الگوی مصرف و زیر شش هزار کیلووات است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حشمتی صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر برق شهرستان عسلویه اظهار داشت: سلامت اداری، شفاف سازی انجام کار و ایمنی، خدمت‌گزاری مطلوب و صادقانه، تلاش برای ارتقا شاخص‌ها از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.

وی وصول مطالبات، کاهش نرخ تلفات و همچنین نرخ انرژی توزیع نشده را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در سطح کشور، میانگین نرخ انرژی توزیع نشده هزار و ۲۰۰ دقیقه است که استان بوشهر در این شاخص زیر ۱۹۴ دقیقه قرار دارد و جز شرکت‌های برتر وزارت نیرو و توانیر می‌باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: استان بوشهر در شاخص تلفات و وصول مطالبات نیز وضعیت خوبی در بین سایر شرکت‌های توزیع کشور به خود اختصاص داده است.

حشمتی اظهار کرد: طرح قبض سبز و مدیریت مصرف با هدف ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا که با هدف تسهیل گری و جلب رضایتمندی در بین مشترکان خانگی است از دیگر دستاوردهای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به شمار می‌رود.

وی افزود: در بخش مشترکان نیز موضوع رؤیت پذیری مشترکان از طریق کنتورهای هوشمند، تکالیف مشخص شده برای وزارت نیرو از سوی قانون بودجه تمامی کنتورهای عمومی اداری و دیماندی مشترکان سنگین به کنتورهای هوشمند تا پایان سال محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از هوشمندسازی کنتورهای خانگی و تجاری از ابتدای سال آینده خبر داد و افزود: از ابتدای بهمن ماه نیز حذف یارانه برق مشترکان پرمصرف که از سقف الگوی مصرف بالاتر باشند به صورت پلکانی هزینه برق آنها افزایش پیدا می‌کند.

حشمتی بیان کرد: در تابستان تنها پنج درصد مشترکان برق در استان بوشهر و در زمستان نیز ۲۰ درصد آنها بیشتر از الگوی تعیین شده برق مصرف می‌کنند و نیاز می‌باشد که نسبت به اعمال مدیریت مصرف برق اهتمام ویژه مبذول دارند.

وی اضافه کرد: عدم وصول مطالبات و تلفات بالای انرژی از چالش‌های عمده شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در شهرستان عسلویه است که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد.

در این مراسم با تقدیر و تکریم از محمد علی بهبهانی، محمدرضا پرویزی به عنوان مدیر جدید برق شهرستان عسلویه انتخاب شد.

کد خبر 5411287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha