۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۵۲

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان اعلام کرد؛

تحول نظام بانکی به نفع مردم در دستور کار

تحول نظام بانکی به نفع مردم در دستور کار

همدان- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از اجرای تحول نظام بانکی به نفع مردم خبر داد و گفت: کاهش فرآیندهای اخذ وام و تسهیلات بانکی و تسهیل این روند در پیش گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدناصر محمودی شب شنبه در جمع مدیران شعب بانک‌های دولتی استان همدان گفت: با توجه به اینکه احتمال سفر ریس جمهور تا پایان سال به همدان وجود دارد طبق دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت اقتصاد برپایی میزخدمت در ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها در نظر گرفته شد؛ بدین ترتیب، از تمامی بانک‌ها باید نماینده‌ای در میز خدمت حضور داشته و یکی از معاونین وزیر اقتصاد به عنوان نماینده حضور پیدا خواهد کرد تا پاسخگوی سوالات مردم باشد.

وی در خصوص اجرای طرح «تحول نظام بانکی به نفع مردم» نیز گفت: در این زمینه به بخشنامه‌های جدیدی به منظور کاهش فرآیندهای اخذ وام و تسهیلات بانکی و تسهیل این روند در پیش گرفته شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از مدیران شعب بانک‌های دولتی استان خواست تا نقطه نظرات کارشناسی خود در این زمینه را ارائه کنند، گفت: هدف اصلی در این حوزه، تسهیل روند اعطای وام به مشتریان و کسب حداکثری رضایتمندی مردم است

وی در پایان افزود: با استفاده از نظرات کارشناسی و بررسی این موارد می‌توان سهمیه و اعتباری را برای این موضوع در نظر گرفت و این طرح را به نحو مناسب در استان پیش برد.

کد خبر 5412100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha