۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹

از سوی اسماعیلی ابلاغ شد؛

دستور ۲۰ روزه رئیس‌جمهور برای رفع تصرف دولتی‌ها از سواحل

دستور ۲۰ روزه رئیس‌جمهور برای رفع تصرف دولتی‌ها از سواحل

رئیس‌جمهور در دستوری صریح‌ همه دستگاه‌های دولتی را بدون استثنا موظف به آزادسازی مناطق ساحلی تصرف شده تا مرز قانونی حداقل ۶۰ متر از ساحل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور طی دستوری فوری و بدون استثناء که از سوی غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر وی به اعضای هیئت دولت ابلاغ شده، تاکید کرد: «کلیه دستگاه‌های دولتی موظفند نسبت به آزادسازی، مناطق ساحلی تصرف شده تا مرز قانونی (حداقل ۶۰ متر از ساحل) اقدام کنند.»

در ادامه این نامه تاکید شده که با فوریت و ظرف حداکثر ۲۰ روز هر یک از دستگاه‌های دولتی که تصرفاتی در مناطق ساحلی دارند، اقدام لازم و معمول و نتیجه را برای استحضار به دفتر رئیس جمهور اعلام کنند.

دستور ۲۰ روزه رئیس‌جمهور برای رفع تصرف دولتی‌ها از سواحل

کد خبر 5412465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سلام IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 0
      سلام دستشون درد نکنه که دست دولتی ها را کوتاه کردند. ولی بیشتر تصرفات ساحل مربوط به اشخاص عادی و نهادها و کمیته ها و بنیادها و ... و زمین خواران است که باعث شده دیگر نتوانیم ساحل را ببینیم و باید آنها هم دستشان کوتاه می شد. زمین خواران غیردولتی نوش جانشان باد؟ چرا فکری به حال آنها نمی کنند؟
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 0
      به جای تخریب بهتر نیست ملی شود و همه بتوانند از این امکانات با هزینه پایین در مسافرت استفاده کنند-یک حالت خود گردان داشته باشند و برای عده ای شغل ایجاد شود و عده ای نیز که بدلیل ضعف مالی و هزینه های اجاره نمی توانند سفر بروند از این امکانات با هزینه پایین تر استفاده کنند. شاید هم ...
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      1 0
      بچه که بودیم از بابلسر تا استارا دریا از جاده دیده میشد حالا دریایی وجود نداره همه ساختمان است باید ار لای کوچه های تنگ سرک بکشیم شاید چیزی دیده بشه کلا ساختمانهای سمت دریا باید خراب بشه دریا وجنگل وساحل دریا انفال است مال عموم است
    • حمید IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      0 0
      سلام تمامی ساحل تا ۶۰ متر ملی شود وجزء انفال قرار بگیرد وسند دولتی برایشان صادر شود و رفع مالکیت از تمام مالکین ، اعم از دولتی ، غیر دولتی و خصوصی بشود.