۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷

بر اساس اعلام دفتر پیگیری‌های ویژه سازمان بهشت حضرت زهرا(س)؛

واحد عروجیان و آمبولانس‌های قطعات بیشترین رضایت‌مندی را داشتند

واحد عروجیان و آمبولانس‌های قطعات بیشترین رضایت‌مندی را داشتند

دفتر پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) از کسب بیشترین رضایت‌مندی توسط واحد عروجیان و آمبولانس‌های قطعات با فراوانی ۹۹ درصد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) اعلام کرد: به‌منظور ارائه خدمات بهتر به خانواده‌های متوفیان و کاهش و حذف موانع و چالش‌های موجود، با تمامی خانواده‌هایی که عزیز آنها در همان روز یا روزهای قبل به خاک سپرده شده، تماس گرفته می‌شود و ضمن ابلاغ تسلیت از آن‌ها درباره مراحل تغسیل، تکفین و تدفین مورد سوال قرار می‌گیرد.

با این تماس‌ها نارضایتی‌ها احصا شده و نقاط قوت و ضعف موجود مشخص می‌شود. خروجی آن هم ارائه خدمات مطلوب‌تر به خانواده متوفیان و همچنین قطع دست دلالان است.

دفتر پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با اشاره به خروجی تماس با ۲۱۰ خانواده در یک روز عنوان کرد: بر اساس نمودار رضایت‌مندی، بیشترین رضایت مربوط به واحد عروجیان و آمبولانس‌های قطعات با فراوانی ۹۹ درصد بوده است.

پس از آن به ترتیب بیشترین میزان رضایت مربوط به واحد مباشرین، آمبولانس‌های شهری، آمبولانس شهرستان، ثبت احوال و خاکسپاری بوده است. همچنین کمترین میزان رضایت هم از خدمات مربوط به میز و صندلی، مداحی و اکو بوده که برای رفع چالش‌های مربوطه نظارت‌های ویژه و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

خروجی این نمودار در راستای تقویت خدمت بی‌منت به شهروندان و اصلاح فرایندهای موجود بوده و در صورت گزارش تخلف، ضمن اینکه با فرد خاطی برخورد می‌شود، اگر وجهی غیرمتعارف نیز دریافت شده باشد، مبلغ عودت داده خواهد شد.

همچنین شهروندان می‌توانند به منظور گزارش هر نوع تخلف یا ارائه پیشنهاد با سامانه ۱۸۸۸ یا دفتر پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با شماره ۵۱۶۳۳۰۷۴ تماس بگیرند.

کد خبر 5412615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha