۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷

فرماندار ایجرود خبرداد؛

بهره برداری از ۵۲ عنوان طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان ایجرود

بهره برداری از ۵۲ عنوان طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان ایجرود

زنجان-فرماندار ایجرود گفت : ۵۲ عنوان طرح عمرانی و اقتصادی با حدود ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله جعفری در مراسم دیدار با امام جمعه زرین آباد افزود: با بهره برداری از این طرح ها علاوه بر ارتقاء شاخص های توسعه شهرستان، زمینه اشتغال ۲۰ نفر به صورت مستقیم فراهم خواهد آمد.

وی تصریح کرد: بهره برداری از واحد تولید مربا و مارمالاد با ۵۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ایجاد ۱۵ فرصت شغلی، طرحی است که در بخش کشاورزی به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ایجرود همچنین افزود: در دهه فجر امسال ۴۱ پروژه با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه بهبود محیط روستایی، ۲ طرح گاز رسانی به روستاهای آرمتلو و قراقیه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، بهره برداری از یک باب فضای آموزشی با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و چندین طرح دیگر از جمله مهمترین پروژه هایی است که امسال به بهره برداری خواهد رسید.

جعفری با اشاره به برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده این ایام، اظهار داشت: ۴۵ عنوان برنامه برای گرامیداشت دهه مبارک فجر پیش بینی شده است.

فرماندار ایجرود افزود: دیدار با امام جمعه شهرستان، عطر افشانی مزار شهدا، اجرای یادواره های شهدا در مناطق مختلف شهرستان و اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله مهمترین برنامه های فرهنگی این شهرستان به شمار می رود.

جعفری با اشاره به گسترش سویه جدید کرونا در کشور و به تبع آن در شهرستان ایجرود تصریح کرد: به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع این ویروس احتمال لغو برنامه های جمعی وجود دارد.

امام جمعه زرین آباد نیز در این جلسه با تبریک آغاز دهه مبارک فجر گفت: ممانعت رژیم پهلوی نیز نتوانست مانع از ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور شود و در چنین روزی زمینه ورود امام راحل به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی مهیا شد.

حجت الاسلام والمسلمین مقدمی افزود: بسیاری پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی را محتمل نمی دانستند، غافل از اینکه دست غیب الهی شامل حال انقلاب شده و در لحظه ای حساس سرنوشت کشور را طور دیگری رقم زده است.

وی تصریح کرد: دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب بر هیچکس پوشیده نیست و به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد رشد و شکوفایی کشور هست ایم.

امام جمعه زرین آباد اظهار داشت: امروز نیز شاهد این هستیم که برخی با عدم مدیریت صحیح، اسباب تضعیف نظام را فراهم آورده اند ولی مردم هم هوشیار هستند و فریب مکر دشمنان را نخواهند خورد.

کد خبر 5414505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha