۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۵۰

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه:

بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در ایذه اجرا می‌شود

بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در ایذه اجرا می‌شود

ایذه- سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه گفت: بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نبوتی بعد از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان ایذه اجرا خواهد شد، بیان کرد: نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایشگاه صنایع دستی و نمایشگاه کتاب سفالی خیام برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه افزود: جشن‌های مختلف در سطح شهر و روستا و همچنین بازی‌های بومی محلی و جشن شادی در نقاط مختلف مساجد، مدارس و اماکن عمومی و اداری به مناسبت دهه فجر در ایذه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه همایش پیاده روی خانوادگی در ایذه برگزار می‌شود، گفت: در سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر و روستای ایذه شاهد افتتاح تعداد ۱۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان خواهیم بود.

نبوتی ادامه داد: در حوزه راه نیز ۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شوند و در کنار این ۴ پروژه نیز کلنگ زنی ۱۵ پروژه بهسازی راه‌های روستایی را با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در ایذه خواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه با اشاره به اینکه این شهرستان در حوزه خدمات زیربنایی یکی از شهرستان‌های محروم کشور است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد رفع بعضی از محرومیت‌ها از جمله محروم بودن بخش سوسن از گاز طبیعی بودیم که در سال گذشته با همت مسئولان و پیگیری‌ها و تلاش‌های نماینده مردم در مجلس این پروژه آغاز به کار و در دهه مبارک فجر امسال این پروژه افتتاح و ۵۷ روستا از این پروژه بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه گازرسانی به منطقه محروم مرغا در دهه فجر کلنگ زنی و ۵۴ روستا از این منطقه از نعمت گاز بهره مند خواهند شد، گفت: ۱۰۸ مدرسه غیراستاندارد در شهرستان ایذه وجود داشت که تا قبل از آغاز دهه فجر و با کمک خیران و دولت ۲۹ مدرسه افتتاح شد؛ همچنین در دهه مبارک فجر ۱۵ مدرسه در ایذه به افتتاح خواهد رسید که با این ظرفیت یک نهضت مدرسه سازی در شهرستان اتفاق افتاده است‌.

نبوتی با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد که روگذر بلوطک شیخان را در دهه مبارک فجر به بهره برداری برسانیم، عنوان کرد: ۱۰۰ سری جهیزیه توسط کمیته امداد خمینی (ره) شهرستان ایذه به نوعروسان تحت پوشش اهدا خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه با اشاره به اینکه آبان ماه امسال پروژه اتصال کابل فیبر نوری تکمیل و به بهره برداری رسید که از قطعی اینترنت جلوگیری خواهد کرد، تصریح کرد: ظرفیت پست برق آنزان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان از ۳۰ مگاوات به ۵۰ مگاوات ارتقا پیدا کرد و باعث شده تا کمبود برق در شهرستان احساس نشود.

کد خبر 5414574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha