رهبر جنبش انصارالله:

آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی امت اسلامی هستند

آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی امت اسلامی هستند

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی امت اسلامی هستند، بر ضرورت تسلیم نشدن مقابل آنها و حفظ وحدت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز سه شنبه با نمایندگانی از قبایل مناطق «خب و الشعف»، «الیتمه» و «دهم» از توابع استان الجوف و «العبدیه» در استان مأرب دیدار کرد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این دیدارها که برادری و همکاری را بین فرزندان ملت یمن تقویت می‌کند، گفت: ما باید برای تقویت امنیت و ثبات و برقراری تفاهم و برادری بین فرزندان الجوف، تمام توان خود را به کار بگیریم. ما برقراری صلح و سازش عمومی در الجوف را خواستاریم و تأکید می‌کنیم امنیت و ثبات باید در این استان برقرار شود و طرف‌های رسمی و شخصیت‌های برجسته و ذی نفوذ برای حل مشکلات همکاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: دشمنان برای ایجاد اختلاف بین فرزندان یمن و تفرقه افکنی بین آنها تحت عناوین مختلف تلاش می‌کنند. آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان واقعی مسلمانان هستند و برای سو استفاده از مشکلات داخلی امت در راستای تحقق اهداف خود تلاش می‌کنند.

الحوثی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و طرف‌های وابسته به آن ملت یمن را دشمن مشترک خود می‌دانند. مواضع امارات و عربستان و همخوانی آن با مواضع رژیم صهیونیستی علیه ملت یمن در نشست‌ها و دیدارهای مشترک آنها به وضوح قابل مشاهده است. دو روز پیش رئیس رژیم صهیونیستی به امارات سفر کرد و عربستان حریم هوایی خود را به روی هواپیمای او گشود، این در حالی است که از سفر شهروندان یمنی حتی در حریم هوایی خود جلوگیری می‌کند.

رهبر جنبش انصارالله ادامه داد: چند روز پیش دشمن در زندان صعده مرتکب جنایتی عمدی شد، این در حالی است که سازمان ملل و همه طرف‌ها از محل این زندان اطلاع داشتند. محاصره ملت یمن جنایت بزرگی است و متجاوزان کشتی‌های حامل کالا برای ملت یمن را با وجود اینکه مجوز دارد، متوقف می‌کنند.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در بخش پایانی سخنان خود در دیدار با عشایر تأکید کرد: وظیفه همه ما این است که در یک صف واحد بایستیم و برای اینکه کشور تسلیم خارج نشود، تلاش کنیم.

کد خبر 5414799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha