۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۳۲

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

هدف آموزش و پرورش تربیت انسان هم تراز مکتب اسلام و انقلاب است

هدف آموزش و پرورش تربیت انسان هم تراز مکتب اسلام و انقلاب است

شهرکرد- نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف آموزش و پرورش تربیت انسان هم تراز مکتب اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی، اظهار کرد: مقام معلم بزرگ است و باید با افتخار در برابر معلمان سر تعظیم فرود آورد.

وی با بیان داینکه آینده سازان کشور در دستان معلمان تربیت می شوند و رشد می کنند، عنوان کرد: هدف آموزش و پرورش تربیت انسان هم تراز مکتب اسلام و انقلاب است.

نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۲ سال از دوران کودکی تا جوانی یک فرد در اختیار آموزش و پرورش است، تصریح کرد: وظیفه این دستگاه انسان سازی است.

راستینه ادامه داد: آموزش و پرورش در انقلاب اسلامی انسان های بزرگ همچون شهیدان چمران، احمدی روشن، حججی و حاج قاسم تربیت کرده است و باید تربیت کند.

وی با بیان اینکه بر هر حاکمیتی واجب است قدر معلمان را بداند، افزود: برای رسیدن به اهداف انقلاب باید از مقام معلم تکریم کنیم.

نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: این مهم حداقل کاری است که باید به پاسداشت مقام معلم در جامعه انجام شود.

راستیه ادامه داد: مهم ترین وظیفه مسئولان آموزش و پرورش تمرکز بر تربیت و ارتقاء منزلت صاحبان تربیت است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب به ما درس آزادی و آزادگی داد، تصریح کرد: انقلاب با تلاش های امام (ره) و به برکت درس علوی یک حرکت بزرگ و جهانی بود.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سه ساله فرحناز قائدامینی تقدیر و حسین امیریان به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری معارفه شد.

کد خبر 5416223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha