۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۱

از ابتدای سال تاکنون؛

خیران دزفول ۹۱یخچال و ۱۴۰ کپسول اکسیژن به مراکز درمانی اهدا کردند

خیران دزفول ۹۱یخچال و ۱۴۰ کپسول اکسیژن به مراکز درمانی اهدا کردند

دزفول- مدیرعامل مجمع خیران سلامت دزفول گفت: خیران دزفول از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۹۱ دستگاه یخچال و ۱۴۰ کپسول اکسیژن به مراکز درمانی شهرستان اهدا کردند.

کاظم اردو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیکوکاران شهرستان دزفول تعداد ۹۱ دستگاه یخچال به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در راستای تجهیز مراکز درمانی و با نیت رسیدگی هرچه بهتر به بیماران مبتلا به ویروس کرونا به مراکز درمانی شهرستان اهدا کردند.

وی افزود: نیکوکاران همچنین تعداد ۱۴۰ کپسول اکسیژن به همراه مانومتر به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز به مراکز درمانی دزفول اهدا کردند.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت دزفول عنوان کرد: در طول این مدت همچنین ۱۷ دستگاه کولر ایستاده و دو تیکه به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز به مراکز درمانی شهرستان توسط نیکوکاران اهدا شد.

اردو با قدردانی از زحمات مدافعان سلامت و اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه خیران عرصه سلامت یادآور شد: خیراندیشان و علاقه مندان به کمک در عرصه سلامت می‌توانند با حضور در محل این مجمع واقع در کلینیک تخصصی یا زهرا و یا با شماره تماس ۴۲۲۵۴۴۱۷-۰۶۱ عضوی از مجمع خیران سلامت باشند و ما را در این راه یاری کنند.

کد خبر 5416643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha