۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۹

علیرضا دبیر:

فدراسیون کشتی رابطه خوبی با مدیر قبلی ورزش تهران نداشت

فدراسیون کشتی رابطه خوبی با مدیر قبلی ورزش تهران نداشت

علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز جلسه‌ای را با علی جوادی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئولان فدراسیون کشتی صبح امروز با حضور در اداره کل جدید ورزش و جوانان استان تهران، جلسه ویژه ای را با علی جوادی مدیر کل جدید برگزار کردند. محور اصلی این نشست، ارتقا و رشد کیفی و کمی کشتی در استان تهران بود که در چند سال گذشته مغفول مانده است و مسئولان فدراسیون کشتی راهکارهای برون رفت از معضل افت کشتی تهران را به جوادی ارائه دادند.

علیرضا دبیر در این نشست گفت: متأسفانه در چند سال گذشته رابطه مناسبی بین فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برقرار نبود که این موضوع یکی از دلایل افت کشتی تهران بوده است.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه علی جوادی اهل تهران است و شناخت کافی از امکانات و تجهیزات استان دارد و حتی در نوجوانی کشتی‌گیر بوده گفت: با توجه به آشنایی و رفاقت ۳۰ ساله‌ای که بین من و جوادی وجود دارد، می‌توانیم یک همدلی و وفاق بین فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برقرار کنیم. قطعاً با همفکری و تعامل و برگزاری جلسات متعدد، شاهد پیشرفت کشتی تهران در سال‌های آینده خواهیم بود.

کد خبر 5419040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha