۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۲

در نشست سه جانبه اطلاعاتی مطرح شد؛

تاکید وزیر اطلاعات برتوسعه همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی

تاکید وزیر اطلاعات برتوسعه همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی

وزیر اطلاعات بر افزایش همدلی و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی برای ساخت ایران قوی و مقتدر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هم‌زمان با هفتمین روز از دهه‌ مبارک فجر انقلاب اسلامی، نخستین همایش اطلاعاتی سه جانبه وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی، با حضور رؤسای سه دستگاه در مرکز و استان‌ها و برخی از مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.

حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات، در ابتدای همایش ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌ی فجر و گرامی‌داشت یاد و نام فجر آفرینان به‌ویژه شهدای عرصه امنیت و شهدای جامعه اطلاعاتی و تشکر از برگزارکنندگان و خوش‌آمدگویی به میهمانان این همایش، بر اهمیت و توسعه همدلی و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی تاکید کرد و گفت: این حرکت خواسته مقام معظم رهبری است و باید تداوم یابد.

وی با اشاره به طراحی و اجرای انواع توطئه‌های دشمن در طول چهل و سه سال گذشته، به جنگ ترکیبی دشمن در حوزه‌های مختلف اشاره و گفت: نقش مهم دستگاه‌های اطلاعاتی در خنثی‌سازی این توطئه‌ها با همراهی مردم فهیم و بیدار کشور بسیار مؤثر است.

وزیر اطلاعات خدمات دستگاه‌های اطلاعاتی در طول سالیان پس از انقلاب را قابل تقدیر دانست و گفت: این خدمات در راستای ساخت ایران قوی و مقتدر تداوم خواهد داشت.

کد خبر 5419142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha