۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۴۲

با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان؛

مسائل و مشکلات دانشجویان بین الملل دانشگاه تربیت مدرس بررسی شد

مسائل و مشکلات دانشجویان بین الملل دانشگاه تربیت مدرس بررسی شد

رئیس سازمان امور دانشجویان از خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه تربیت مدرس بازدید کرد و در جریان مشکلات این دانشجویان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با حضور در دانشگاه تربیت مدرس ضمن بازدید از خوابگاه دانشجویان بین المللی با معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

داداش‌پور با حضور در خوابگاه شهید مؤمن دانشگاه با جمعی از دانشجویان بین‌المللی دانشگاه تربیت‌مدرس دیدار و درباره مسائل و مشکلات اقامت آنان در کشور گفت‌وگو کرد.

حل برخی مشکلات کنسولی، تسریع در صدور ویزاهای دانشجویی و رفع مشکلات رفاهی از مهمترین درخواست‌های دانشجویان بین‌المللی از رئیس سازمان امور دانشجویان در این دیدار دوستانه بود که دستورهای لازم برای پیگیری و رفع بخشی از این مشکلات در این بازدید صادر شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان پس از پایان این دیدار با حضور در دفتر معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن بررسی و مرور درخواست‌های دانشجویان بین‌المللی خواستار رسیدگی بیشتر و تسریع در پیگیری برای تحقق برخی از درخواست‌های این دانشجویان و رسیدگی ویژه به امور دانشجویان متأهل شد.

گفتنی است؛ در این بازدید دکتر سلمان پور معاون بورس و امور دانشجویان خارج، دکتر رازقی مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان، معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، جمعی از مدیران این معاونت و نیز مدیر روابط عمومی دانشگاه حضور داشتند.

کد خبر 5424136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha