۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۵۹

رییس سازمان مدارس صدرا در دیدار وزیر آموزش و پرورش:

هدف از تأسیس مدارس صدرا، «اجرای سند تحول» است

هدف از تأسیس مدارس صدرا، «اجرای سند تحول» است

حجت الاسلام تقدیری گفت: هدف اول تأسیس مدارس انقلابی صدرا، «اجرای سند تحول»، هدف دوم آن «اجرای بیانیه گام دوم انقلاب» و هدف سوم؛ «تحول از نگاه رهبری» است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین، حامد تقدیری، رئیس سازمان مدارس صدرا در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، با تشریح حوزه فعالیت مدارس صدرا، اظهار کرد: تعداد ۲۰۰ واحد آموزشی صدرا در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

وی سابقه تأسیس مدارس صدرا را ۲۰ سال اعلام و عنوان کرد: ۱۵۹ مدرسه در دوره دوم آموزش متوسطه و ۳۹ مدرسه در دوره اول آموزش متوسطه و ۱۹ مدرسه در دوره آموزش ابتدایی، تحت پوشش سازمان مدارس صدرا و با عنوان «مدارس انقلاب اسلامی»، فعالیت می‌کنند.

تقدیری، تصریح کرد: بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در مدارس انقلابی صدرا تحصیل می‌کنند که پس از مدارس دولتی، بزرگ‌ترین سازمان آموزشی است که دانش آموزان دختر و پسر را در سراسر کشور تحت پوشش تعلیم و تربیت قرار داده است.

وی با اشاره به فعالیت سازمان صدرا در عرصه‌های بین المللی اضافه کرد: مدارس صدرا با دغدغه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) شکل گرفته است و نیمی از ساختمان‌های این مدارس، هدیه مقام معظم رهبری است و نیم دیگر امانی است.

رئیس سازمان مدارس صدرا، خاطرنشان کرد: هدف اول تأسیس مدارس انقلابی صدرا:، «اجرای سند تحول» و هدف دوم آن: «اجرای بیانیه گام دوم انقلاب» و هدف سوم: «تحول از نگاه رهبری» است.

وی ادامه داد: در سازمان صدرا، هدف ما پیاده کردن سند تحول است که با برگزاری جلسات مختلف با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها؛ ائمه جمعه و مدیران سازمان تبلیغات، پیگیری می‌شود.

تقدیری، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت ویژه معلمان تخصصی و مدیران مدارس؛ با هدف رشد مدیران را از دیگر فعالیت‌های سازمان صدرا برشمرد و اظهار کرد: به طور منظم هفته‌ای ۳ ساعت مدیران مدارس صدرا در اجلاس مجازی شرکت می‌کنند. همچنین در حوزه دانش آموزی، عدالت آموزشی و عدالت پرورشی و تدریس مجازی، از سوی معلمان و تولید محتوای کمک آموزشی از جمله فعالیت‌های این سازمان است.

کد خبر 5424598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha