۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون:

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین ماموریت بسیج است

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین ماموریت بسیج است

کازرون - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون گفت: امروز مهمترین ماموریت بسیج تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در آئین افتتاحیه پایگاه شهید چمران روستای «کمارج» که با حضور امام جمعه و رئیس سازمان تبلیغات و مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون برگزار شد، گفت: با کمک خیرین ساختمان پایگاه شهید چمران کمارج برای خدمات دهی به مردم افتتاح شد.

وی ادامه داد: ساختمان پایگاه شهید چمران روستای کمارج با وسعت ۹۰ متر جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و دیگر برنامه‌های ابلاغی به پایگاه افتتاح شده است.

سرهنگ توکل افزود: بنای شروع ساختمان از دو سال پیش تا کنون آغاز شد که جا دارد از حمایت‌های خیرین، هیئت امنای مسجد کمارج و دیگر عزیزان که عنایت داشته اند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

وی به اهمیت نقش بسیج ر خدمت دهی مردم را یادآور شد و تصریح نمود: نجام دادن امور وخدمت به مردم بهترین کار است که توسط نیروهای بسیج انجام می‌شود و در هرجایی که روحیه بسیجی حاکم باشد، موفقیت و سربلندی و عزت بدست می‌آید.

وی در ادامه با ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان روستای کمارج یادآور شد: امروز مهمترین مأموریت بسیج در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه تلاش کنند.

روستای کمارج از بخش مرکزی شهرستان کازرون در فاصله ۳۰ کیلومتری غرب شهرستان کازرون واقع شده است.

کد خبر 5426281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha