۱ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۰۷

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همدان خبر داد؛

اجرای پویش ملی «چلچراغ» توسط جمعیت هلال احمر در همدان

اجرای پویش ملی «چلچراغ» توسط جمعیت هلال احمر در همدان

همدان- مسئول دفتر نماینده ولی فقیه درجمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای پویش ملی «چلچراغ» توسط جمعیت هلال احمر در همدان خبر داد.

حجت الاسلام محسن ثابتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بعد از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و بنا به فرمان رهبر انقلاب اسلامی در ترویج و فرهنگ سازی مکتب سلیمانی هر روز شاهد رویش جریان‌های مردمی تأثیرگذار و کم و بیش فراگیری در اقصی نقاط ایران اسلامی و بسیاری از نقاط جهان هستیم، عنوان کرد: هر کس به طریقی می کوشد در این مسیر قدم بردارد.

وی با بیان اینکه سازمان جوانان هلال احمر نیز در این راه برنامه‌هایی را در پیش گرفته است، گفت: یادواره «رفیق خوشبخت ما» در این عرصه می کوشد تا شخصیت حاج قاسم را از منظر انسان مداری و خدمت بشر دوستانه به جهانیان معرفی کند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه این یادواره دو برنامه محوری دارد، گفت: محور نخست، جشنواره‌ای فرهنگی و هنری و دیگری اجرای پویش ملی «چلچراغ» است.

ثابتی در خصوص پویش «چلچراغ» خاطرنشان کرد: پویش ملی «چلچراغ» در راستا انجام خدمات داوطلبانه و رفتارهای نوع دوستانه توسط اقشار جامعه به ویژه جوانان به نیابت شهید سلیمانی و هم رزمان و همفکرانش اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پویش در محورهای تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها، کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها اجرا خواهد شد، گفت: اعضا جوانان، داوطلبان، امدادگران، کارکنان جمعیت هلال احمر و عموم مردم می‌توانند در این پویش مشارکت داشته باشند.

ثابتی، محورهای این پویش را به عنوان کارهای خیر و نیکوکارانه چنین عنوان کرد: نذر اعمال عبادی و مذهبی، نذر فعالیت‌های فرهنگی، نذر خدمات نوع دوستانه و داوطلبانه اجتماعی و نذر طرح‌های ابتکاری و خلاقانه از محورهای پویش ملی «چلچراغ» است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در پویش ملی «چلچراغ» برای عموم علاقه مندان آزاد است، اظهار کرد: در پایان پویش به فعالیت ای خلاقانه، تأثیرگذار و جریان ساز لوح یادبود اهدا می‌شود.

ثابتی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام در پویش ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ همزمان با ولادت حضرت امام هادی (ع) و آئین پایانی و تقدیر از پویش‌های خلاقانه، تأثیرگذار و جریان ساز نیز در ۲۴ تیرماه همزمان با ایام ولادت حضرت امام هادی (ع) انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان همدان در پایان تصریح کرد: علاقه مندان می‌تواند مطابق ضوابط و شیوه‌های اعلامی در سایت رسمی جشنواره به آدرس rafigh.rcs.ir ثبت نام و نسبت به بارگزاری فعالیت‌ها در این پویش شرکت کنند.

کد خبر 5428588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha