۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی:

عملیات آواربرداری در محل سقوط جنگنده آموزشی در تبریز پایان یافت

 عملیات آواربرداری در محل سقوط جنگنده آموزشی در تبریز پایان یافت

تبریز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از اتمام عملیات امداد رسانی و آواربرداری در محل سقوط جنگنده آموزشی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر هنربر افزود: با تلاش نیروهای آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس، عملیات امداد و نجات و آواربرداری در محل حادثه به پایان رسیده و لاشه هواپیمای ساقط شده از داخل سالن ورزشی بیرون کشیده شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه که به دلیل نقص فنی روی داد، ۲ خلبان هواپیما و نیز یک نفر شهروند که در حال عبور از محل با خودروی پژو ۲۰۶ صندوق دار بود، جان خود را از دست دادند.

وی یادآوری کرد: خلبانان جان باخته در این حادثه شامل سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه زاد بودند.

هنربر ادامه داد: خلبان این جنگنده آموزشی به رغم نقص فنی هواپیما با تبحر و شجاعت خاصی آن را به نقطه‌ای خالی از واحدهای مسکونی و مردم هدایت کرد.

وی با اشاره به حضور همه جانبه نیروهای امداد و نجات در این حادثه گفت: بلافاصله پس از گزارش وقوع سانحه، ۵ آمبولانس به همراه خودروی فرماندهی در محل حادثه سقوط هواپیمای آموزشی اف ۵ جهت امداد رسانی حضور یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: همچنین گروه تخصصی آوار برداری این سازمان در محل حادثه سقوط هواپیمای آموزشی اف ۵ حاضر شد.

وی یادآوری کرد: نیروهای حاضر در محل هم اکنون در حال پاکسازی محل وقوع حادثه هستند.

کد خبر 5429893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha