۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۵۶

عملیات اجرایی ساختمان خانه صنعت و معدن اصفهان آغاز شد

عملیات اجرایی ساختمان خانه صنعت و معدن اصفهان آغاز شد

اصفهان – رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی ساختمان خانه صنعت و معدن استان اصفهان پس از سال‌ها پیگیری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب سهل آبادی ظهر سه شنبه در آئین کلنگ زنی ساختمان خانه صنعت و معدن استان اصفهان با بیان اینکه این خانه طی سال‌های گذشته همواره خانه به دوش بوده روزی مهمان سازمان صمت بوده، مدتی در ساختمان اصناف و بعد از آن مکانی را اجاره کرده است، اظهار داشت: با پیگیری‌های زیاد زمین یک هزار متری برای راه‌اندازی ساختمان خانه خریداری شده است.

وی با بیان اینکه خاکبرداری برای دو طبقه پارکینگ این ساختمان از فردا آغاز خواهد شد، افزود: نهادهای مختلف برای آغاز ساخت این ساختمان اعلام همکاری کرده‌اند و امیدواریم که این پروژه به زودی به بهره برداری برسد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان با اشاره به اینکه برای صدور مجوز ساخت و پروانه این پروژه دو میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: اما ارزش این خانه خیلی بیشتر است.

وی با بیان اینکه با کمک همگن‌های صنعتی می‌توان بنایی با زیربنای چهار هزار متر مربع ایجاد کنیم، گفت: لوگوهای کارخانه‌های بزرگ را برای نمای این ساختمان استفاده خواهیم کرد.

عملیات ساختمان خانه صنعت و معدن اصفهان آغاز شد

سهل آبادی گفت: راه‌اندازی ساختمان خانه صنعت و معدن استان اصفهان خواسته همه صنایع بود و همه هشت هزار واحد صنعتی برای بهره برداری کامل این پروژه همکاری خواهند داشت..

امیرحسین کمیلی، رئیس سازمان صنعت و معدن استان اصفهان نیز در این آئین با بیان اینکه خانه صنعت همواره مامنی برای تولید کنندگان بوده است، اظهار داشت: رشد خوب طبیعی را نیز خانه داشته و این امر امیدوار کننده است.

وی با بیان مجموعه‌ای در شأن صنایع استان اصفهان ایجاد خواهد شد، ادامه داد: سازمان صمت در این زمینه برای بهره برداری از این پروژه همه همکاری لازم را خواهد داشت.

گفتنی است این آئین با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، تعدادی از اعضا هیئت مدیره انجمن‌ها و شعب خانه، نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و اصحاب رسانه برگزار شد.

کد خبر 5430853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha