۴ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۴۱

در گفت و گو با رسانه‌ها مطرح شد؛

آشکار سازی و اصلاح ۱۱ نقطه پر تصادف در سطح جاده‌های رومشکان

آشکار سازی و اصلاح ۱۱ نقطه پر تصادف در سطح جاده‌های رومشکان

رومشکان- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رومشکان از آشکار سازی و اصلاح ۱۱ نقطه پر تصادف در سطح جاده‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق آدینه وند امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه بر اساس برنامه‌های ابلاغی سازمان و هدف گذاری صورت گرفته در استان، اقدامات قابل توجهی در شهرستان رومشکان صورت گرفته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پاکسازی ۱۱۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی اشاره کرد.

وی افزود: بازگشایی دهانه ۳۵ دستگاه پل در محورهای اصلی و فرعی، احداث دو دستگاه پل در تقاطع «تنگ بره» و روبروی پمپ بنزین دوراهی «بازوند» در محور «بابازید» - «سیمره»، تسطیح و رگلاژ راه دسترسی درمان بستر به طول دو کیلومتر، علف زنی حریم ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، شانه سازی و رفع اختلاف سطح محورهای اصلی به طول ۶۲ کیلومتر، لکه گیری و چاله گیری راه‌های اصلی و فرعی به میزان ۱۵۶ تن در این مدت انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رومشکان با اشاره به عملکرد این اداره در حوزه ایمنی راه و حریم گفت: ساماندهی علائم اطلاع رسانی، هشدار دهنده و ایمنی در طول ۷۳ کیلومتر، شست و شوی علائم در طول ۱۷۰ کیلومتر، نصب دو عدد پایه چراغ چشمک زن، صدور ۸۵ مورد اخطار به متجاوزین حریم، اصلاح و ایمن سازی تقاطع «تنگ بره» با ایجاد واریانت جدید به طول ۹۵۰ متر و نصب دو عدد برج نوری در این تقاطع، حذف و اصلاح هفت پیچ خطرناک محور «رماوند» و آشکارسازی و اصلاح ۱۱ نقطه پر تصادف و نصب سرعتکاه در محورهای اصلی و فرعی از اقدامات این اداره در حوزه ایمنی و حریم به شمار می‌رود.

آدینه وند عنوان کرد: در حوزه راه روستایی عملیات تسطیح و رگلاژ جاده خاکی روستای «عزیزآباد» - «شیراوند» به طول هزار و ۳۰۰ متر انجام شده است.

کد خبر 5432264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha