۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲

همان آبی اناری همیشگی با راندمان متفاوت

بارسلون به احترام مهندس ژاوی شادی می‌کند

بارسلون به احترام مهندس ژاوی شادی می‌کند

عملکرد درخشان بارسلونا در فوتبال باشگاهی اسپانیا و اروپا بار دیگر نگاه ها را سمت این تیم پرطرفدار فوتبال دنیا جلب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته به برتری پرگل چهار بر صفر مقابل اتلتیک بیلبائو دست پیدا کرد تا آبی اناری‌های بحران زده در ابتدای فصل چهارمین پیروزی خود در پنج بازی آخر لالیگا را کسب کنند.

بارسا که شروعی بسیار ناامید کننده با رونالد کومان در ابتدای فصل داشت با اخراج سرمربی خود توانست ژاوی هرناندز را از باشگاه السد قطر جذب کند تا مهندس سال‌های نه چندان دور این تیم در میانه میدان، رهبری بارسلونا را در ادامه فصل بر عهده بگیرد.

ژاوی با حضور روی نیمکت بارسلونا تنها توانست روحیه از دست رفته بازیکنان این تیم را برگرداند اما نتایج همچنان روند سینوسی داشت. ژاوی خیلی زود سراغ خرید بازیکن رفت تا دنی آلوس بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند.

مهندس بارسلونا با وجود اینکه زیر فشار برخی کارشناسان برای بازگرداندن «تیکی تاکا» ی دوران پپ گواردیولا بود سراغ «خوان فران»، «پیر امریک اوبامیانگ» و «آداما ترائوره» رفت تا آنها در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم بپیوندند.

ستاره‌های جدید بارسا در کنار بازیکنان با تجربه‌ای نظیر جرارد پیکه، سرجیو بوسکتس، فرانکی دی یونگ که نیوکمپ همچنان به آنها اعتقاد داشت توانستند عصای دست ژاوی شوند. بارسلونا با وجود اینکه بیش از نیمی از ترکیب اصلی خود را همچنان به همراه دارد با راندمانی متفاوت از سوی بازیکنانی همچون عثمان دمبله، و گابی حرکت خود را با هندسه جدید ژاوی آغاز کرده است.

بارسلون به احترام مهندس ژاوی شادی می‌کند

درخشش بارسا با ژاوی باعث شد تا پس از پیروزی شب گذشته این تیم مقابل بیلبائو، نیوکمپ غرق در شادی شود و ژاوی در تمام شادی‌های پس از گل چنان خوشحالی کند که نشان دهد هیچ جا برای او وطن فوتبالی‌اش در قلب کاتالان نمی‌شود.

مهندس سال‌های نه چندان دور بارسلونا حالا در حال ساخت هندسه‌ای جدید آبی اناری‌های بارسلون است تا شاید بتواند در فاصله ۱۲ هفته مانده به پایان رقابت‌های فصل جاری، فاصله ۱۵ امتیازی با رئال مادرید که به صدر جدول تکیه داده است کمتر کند.

کد خبر 5435411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha