۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۵۰

معاون برنامه ریزی مدیریت منابع آب ایران:

تکمیل ۱۵ درصد باقی مانده سامانه گرمسیری نیازمند تامین اعتبار است

تکمیل ۱۵ درصد باقی مانده سامانه گرمسیری نیازمند تامین اعتبار است

کرمانشاه- معاون برنامه ریزی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: تکمیل ۱۵ درصد باقی مانده سامانه گرمسیری نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حاج رسولی‌ها عصر سه شنبه در حاشیه بازدید و بررسی میدانی از پروژه سامانه گرمسیری که با حضور جمعی از مسئولان استان کرمانشاه انجام گرفت، اظهار کرد: پروژه سامانه گرمسیری یک ابر پروژه در کشور است که یکی از کوتاه‌ترین زمان‌های اجرا را به خود اختصاص داده و باعث افتخار نظام است.

وی افزود: تأمین آب و رسیدن آن به اراضی کشاورزی مستلزم انجام پروژه‌های عظیمی است که اجرا شده است و در زمانیکه این پروژه اعتبارات لازم را داشت یکی از پرسرعت‌ترین پروژه‌های کشور بود.

معاون برنامه ریزی شرکت مدیریت منابع آب ایران تصریح کرد: اعتباراتی که با عنایت رهبر انقلاب اختصاص یافت طبق برآورد اولیه حدود ۸.۷ میلیارد دلار پیش بینی شده بود که حدود یک میلیارد دلار کمتر تخصیص داده شد که امیدواریم جبران شود.

حاج رسولی‌ها بیان کرد: در انتهای کار که ۱۵ درصد باقیمانده از کل این مجموعه است این کسری اعتبار که از ابتدا پیش بینی شده بود با جبران آن ظرف ۱۸ ماه به اتمام خواهد رسید.

وی تاکید کرد: پیش بینی برای اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه سه هزار میلیارد تومان است که با همکاری وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی تأمین خواهد شد.

معاون برنامه ریزی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه با هیئت دولت تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه پیگیری خواهد شد که با با مساعدت وزارتخانه جهاد کشاورزی و نیرو تأمین اعتبار این پروژه در مصوبه هیئت دولت گنجانده شود.

کد خبر 5436580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha