۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۳۵

استاندار کرمانشاه:

سامانه کنترل آنلاین پروژه‌های عمرانی کرمانشاه آغاز به کار کرد

سامانه کنترل آنلاین پروژه‌های عمرانی کرمانشاه آغاز به کار کرد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حل مشکلات مردم در اولویت نخست مسئولان قرار دارد، گفت: سامانه کنترل آنلاین پروژه‌های عمرانی کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم عصر شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه که با حضور معاونین استاندار و مدیران عضو برگزار شد اظهار کرد: سرگرد نظری برای حفظ امنیت و آرامش مردم به شهادت رسید و جان خود را فدا کرد و دستگاه‌های مربوط باید در سریع‌ترین زمان ممکن این مزدوران را شناسایی کرده برای مجازات سریع به دستگاه قضائی تحویل دهند.

وی افزود: باید برخورد مقتدرانه و سریع با اینگونه اراذل و اوباش به گونه‌ای باشد که دیگر احدی جرأت کشیدن اسلحه بر روی حافظان امنیت را نداشته باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف تا آخرین لحظه مسئولیت موظف هستند بر اساس تکلیف شرعی، قانونی، اخلاقی به خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم شریف استان کرمانشاه بپردازند.

امیری مقدم بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه با دوری و عدم توجه به حاشیه‌ها تنها حل مشکلات مردم را به عنوان اولویت کاری دنبال کنند.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که دنبال حاشیه سازی هستند اگر دغدغه پیشرفت و توسعه استان کرمانشاه را داشتند به دنبال مطالبه خدمت بیشتر و بهتر به مردم بودند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: مردم اعتنایی به حاشیه‌سازان ندارند و بر اساس خدمت صادقانه‌ای که می‌بینند، قضاوت می‌کنند.

امیری مقدم با اشاره به ضرورت رصد و پایش پروژه‌های عمرانی، گفت: ماه گذشته از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه درخواست کردیم سامانه‌ای برای آگاهی از آخرین وضعیت پروژه‌های اجرایی طراحی کند که این سامانه آماده شده و از امروز به شکل رسمی آغاز به کار کرد.

وی افزود: این سامانه آنلاین به مدیریت ارشد استان کرمانشاه این امکان را می‌دهد که در صورت مشاهده هرگونه کم کاری و یا انحراف در پروژه‌ها سریعاً برای رفع مشکل چاره اندیشی کرده و یا در صورت لزوم دستگاه‌های نظارتی به موضوع ورود کنند.

کد خبر 5439550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کرمانشاهی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      1 0
      اقدام ارزنده ای است انشاا..... که این سامانه عاملی شود که طرحهایی مهمی نظیر پالایشگاه آناهیتا . موزه منطقه ای . کتابخانه مرکزی کرمانشاه و قطار شهری و ....... که پس از گذشت سالها و حتی دهها سال هنوز بلاتکلیف هستند و بهره برداری نرسیده اند فعال شوند